Tai Vokietijos automobilių gamintojas, kuris egzistavo tarp 1929 – 1961 metų ir gamino ne tik lengvuosius automobilius, bet ir sunkvežimius, autobusus, netgi sraigtasparnius. Prieš 54 metus įmonė bankrutavo ir nugrimzdo užmarštin, tačiau dabar kyla, lyg feniksas iš pelenų.
Ženevoje atgimęs „Borgward“ greičiausiai neparodys nei vieno konceptinio ar tuo labiau serijinio modelio. Kompanijos vadovybė tik pasidalins artimiausiais planais, vystymo strategija ir kol kas dar tik planuojamais automobilių modeliais.
Manoma, kad pirmuoju kompanijos gaminamu modeliu taps dviejų durų kupė, pagaminta retro stiliumi. Tiesa, tai oficialiai nėra patvirtinta. Tačiau pranešime užsimenama, kad būsimi „Borgward“ automobiliai turės senųjų modelių DNR, bet tai derins su pačiomis naujausiomis technologijomis.
„Borgward“ kompanija susikūrė 1919 metais, o 1950-aisiais tapo didžiausia Vokietijoje automobilių kompanija. Deja, po vienuolikos metų subankrutavo ir dingo iš rinkos. Dabar ją atgaivinti pasiryžęs šios kompanijos įkūrėjo Karlo Borgwardo anūkas Christianas ir jo verslo partneris bei investuotojas Karlheinzas L. Knossas.
„Mes „Borgwardo“ automobilių markės atgimimą pradėjome planuoti prieš dešimt metų, galvojome apie automobilių dizainą, o dabar pasiryžome žengti dar vieną žingsnį. Tai turėtų būti pačiomis naujausiomis technologijomis pasižymintis automobilis, nes tokie senovėje ir buvo „Borgward“ automobiliai,“ – pristatymo spaudos konferencijos metu sakė Karlheinzas l. Knossas.
Kol kas kompanijos atgimimo iniciatoriai kruopščiai slepia kokio dydžio, kokios klasės ar kokioje kainų nišoje konkuruos naujasis modelis.