Pasitarimas surengtas po penktadienio avarijos, kai dėl slidžios kelio dangos susidūrus vilkikams žuvo vienas žmogus.
Atitvarai turi turėti tokį atsparumą smūgiui, kad jie galėtų išlaikyti sunkiasvorį transportą, – sakė R.Sinkevičius.
Prie esamų penkių brigadų prisidės dar trys – jos dirbs kelio ruože nuo Cinkiškių iki Klaipėdos. Vienoje brigadoje dirba 4-5 automobiliai.
„Operatyvios brigados jau yra parengtos – bus skiriamas papildomas finansavimas, budėjimas bus visoje magistralėje išplėstas“, – žurnalistams sakė Automobilių kelių direkcijos direktorius Skirmantas Skrinskis.
Pasitarime buvo kalbama apie planus įrengti šiluminę kartografavimo sistemą, kuri parodytų kelio dangą, ir atitvarus, kurie atlaikytų ne tik lengvojo, bet ir sunkiasvorio automobilio smūgį.
„Atskirose vietose, kur yra labai pavojingos eismo sąlygos – viadukai, tiltai, skardžiai, posūkiai – atitvarai turi turėti tokį atsparumą smūgiui, kad jie galėtų išlaikyti sunkiasvorį transportą“, – sakė susisiekimo ministras Rimantas Sinkevičius.