Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Po specialios „Top Gear“ laidos Afrikoje britai masiškai ieškojo naudotų automobilių

Ar kada nors pagalvojote, kokią įtaką daro bene populiariausia laida apie automobilius „Top Gear“ naudotų mašinų pardavimams? Jeigu dar nematėte dviejų paskutinių 19-ojo sezono „Top Gear“ serijų, pranešame, kad šis straipsnis gali atskleisti siužetą.
„Top Gear“ komanda
„Top Gear“ komanda / Facebook.com nuotr.

Dvejose paskutinėse serijose Richardas Hammondas, Jamesas May bei Jeremy Clarksonas keliavo po vidurio Afriką – jie ieškojo Nilo ištakos. Visiškai nesvarbu, kas buvo surežisuota, o kas nufilmuota atsitiktinai, tačiau reikia pritarti, kad tai – bene įspūdingiausios šio šou serijos istorijoje.

Britai kelionėms po Afriką pasirinko tris, iki 1500 svarų (apie 6 tūkst. Lt) kainuojančius universalus. Laidų vedėjai pasirinko BMW 528i, „Volvo 850R“ bei „Subaru Impreza WRX“. Keliaudami naudotais automobiliais jie susidūrė su įvairiausiais iššūkiais.

Bene geriausiai su visais sunkumais susitvarkė Richardas su visus varančiuosius ratus turinčiu „Subaru“. Tačiau įdomu tai, kad pirmosios iš dviejų paskutinių serijų transliavimo metu Didžiosios Britanijos naudotų automobilių pardavimų portaluose užfiksuota pritrenkianti statistika: lankytojų susidomėjimas „Subaru Impreza“ modeliais padidėjo iki 826 procentų.

Tuo tarpu po antrosios laidos naudotų „Subaru Impreza“ paieška išaugo 668 procentais.

Neskelbiama, kiek konkrečiai „Subaru Impreza“ automobilių buvo parduota po „Top Gear Africa“ savaitgalių, tačiau tikėtina, kad daugiau nei įprastai.

Kuris „Top Gear“ laidos vedėjas, jūsų manymu, pasirinko optimalų automobilį negailestingiems iššūkiams Afrikoje?

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos