Vietos, kuriose turėtų būti matuojamas transporto priemonių greitis, nustatomos remiantis pagrindiniais kriterijais:
- „Juodosios dėmės“ – kelių ruožai, kuriuose per metus fiksuotas ne vienas eismo įvykis;
- įrengtos pėsčiųjų perėjos;
- fiksuota padidinta avarijų tikimybė (išanalizuoti avaringi ir pavojingi kelių ruožai, kuriuose dažniausiai įvyksta ar yra didelė tikimybė įvykti eismo įvykiams dėl greičio viršijimo);
- fiksuojamas didelis transporto priemonių srautas;
- gaunami gyventojų skundai dėl leistino greičio viršijimo atvejų, pažeidžiant Kelių eismo taisykles;
- įsikūrusios ugdymo įstaigos.
Kaip informuoja Šiaulių pareigūnai, vadovaujantis išvardintais kriterijais, nustatyta, kad transporto priemonių greičio kontrolę tikslinga atlikti lentelėje paminėtose Šiaulių miesto gatvėse:
Atsižvelgiant į sudarytą sąrašą, policija greičio kontrolės priemones planuoja vykdyti pateiktuose avaringiausiuose kelių ruožuose ir vietose, kur bus poreikis sudrausminti eismo dalyvius.
Savo ruožtu, Marijampolės apskrities VPK policija skelbia, kad greičio kontrolės priemones planuoja vykdyti šiuose avaringiausiuose kelių ruožuose ir vietose, kur bus poreikis sudrausminti eismo dalyvius.
Marijampolės pareigūnai informuoja, kad 2019-aisiais žuvusiųjų skaičius išaugo – 13-oje eismo įvykių registruota net 17 (2018 m. - 4, 2017 m. - 18) žuvusiųjų. Keturių skaudžių eismo įvykių tiesioginė priežastis – viršytas greitis. Dar keturių – greitis ir kitos priežastys (neblaivumas, nesustojimas prie pėsčiųjų perėjų, išvažiavimas iš šalutinio kelio ir kt.).
Sužeistųjų eismo įvykiuose pernai čia taip pat padaugėjo: 2019 m. jų Marijampolės apskrities VPK aptarnaujamoje teritorijoje registruota 187 (2018 m. - 162, 2017 m. - 154). Marijampolės sav. sužaloti 44 asmenys, Vilkaviškio r. sav. - 54, Šakių r. sav. - 50, Jurbarke – 15, Kazlų Rūdos ir Kalvarijos sav. - po 12 žmonių.