Greitį fiksuojantis radaras lengvai gali nurodyti bet kurio pro šalį lekiančio automobilio greitį. Tačiau dabar ekrane nebuvo jokių suprantamų skaičių. Jų Bolas ir nesitikėjo pamatyti, nes priešais jo visureigį nebuvo nei vieno automobilio. Apie įrangos gedimą pradėjęs galvoti pareigūnas tik tuomet pastebėjo virš galvos skriejantį F-16 naikintuvą.
Šie naikintuvai, nors ir nėra patys naujausi, vis dar yra naudojami kaip pamaina moderniems F-35A, kai šie yra remontuojami. F-16 taip pat padeda apmokyti pilotus, todėl šių naikintuvų vis dar yra nemažai. Jūros lygyje F-16 gali pasiekti 1470 km/val. greitį, o aukščiau – net 2120 km/val., jei skrenda be ginklų ir kitų aerodinamikai kenkiančių komponentų.
Tačiau policijos radaras šįkart nieko negalėjo užfiksuoti. Ši įranga nėra skirta tokiam greičiui matuoti, todėl tiesiog ėmė eiti iš proto. Įdomu tai, kad radaras į žemai skriejantį naikintuvą sureagavo dar prieš jam pasirodžius priešais visureigį.
Gali būti, kad naikintuvas suko jau ne pirmą ratą ir Bolas jo tiesiog nepastebėjo. Tačiau taip pat negalima atmesti ir tikimybės, kad F-16 pilotas buvo įjungęs kokį nors trikdžių moduliatorių, skirtą sutrikdyti elektronikos prietaisams. Švedai giriasi, jog jų „SAAB Gripen E“ turi pažangiausius elektroninės karybos prietaisus, kurie gali sutrikdyti ir rusų „Suchoj“ naikintuvų elektroniką, tačiau tai nėra visiškai unikali technologija. F-16 taip pat gali turėti kažką panašaus.
Kad ir kas ten įvyko, F-16 eismo taisyklės negalioja, o policijos radaras pats sugrįžo prie įprasto darbo režimo.