Tai – legendiniai japonų keturiais ratais varomi sportiniai sedanai, dėl savo konstrukcijos elementų ir nesudėtingo jų tobulinimo ypač pamėgti ralyje.
Tiek WRX STI, tiek „Evolution“, pagal Japonijoje galiojusį susitarimą, ilgą laiką tekančios saulės šalyje turėjo iki 280 AG apribotą variklį. Tuo tarpu Europai bei JAV atitekdavo galingesnės versijos – paskutinė STI versija turi 305 AG, „Evo“ – 295 AG.
„Mitsubishi“ modelis nuo pat pirmosios kartos (1992 m.) iki dabar (šiuo metu gaminama dešimtoji karta) liko ištikimi sedano kėbului, tuo tarpu STI pirmajame GC kėbule (1992 – 2001 m.) buvo galima sutikti ir sedanus, ir kupė ar universalus. Universalai buvo ir vėlesnėse kartose, išskyrus dabartinę - šiuo metu STI sutinkamas tik sedano ar hečbeko kėbulu.
„Subaru“ taip pat pasižymi didžiule modifikacijų įvairove – kone kiekvienos šalies rinkai buvo tiekiami įvairiausių komplektacijų STI automobiliai (pavyzdžiui, „Petter Solberg edition“, „Type RA“, „Spec C“ ir t. t.).
„Mitsubishi“ paprastumu taip pat nepasižymėjo – nuo FQ 400 (turinčio 400 AG) Didžiojoje Britanijoje iki įvairiausių MR, GSR ar RS Jungtinėse Valstijose.