Populiariausias krosoveris „Nissan Qashqai“ švenčia 10-ies metų gimtadienį

2017 m. vasarį sukanka 10 metų „Nissan Qashqai“, kai pirmasis modelis nuriedėjo nuo konvejerio „Nissan“ gamykloje Jungtinėje Karalystėje.
„Nissan Qashqai“
„Nissan Qashqai“ / „Nissan“ nuotr.

„Nissan“ yra pirmasis gamintojas, kuriam dėl vienos paprastos priežasties pavyko pasiekti 10 metų etapą. „Qashqai“ – tai pirmasis krosoveris rinkoje, kurį šiandien jau gerai žino automobilių pramonė ir automobilius perkantys klientai.

Prieš dešimtmetį nebuvo transporto priemonės, sėkmingai derinusios visureigio praktiškumą ir paskirtį su kompaktiško hečbeko dydžiu, efektyvumu ir dinamiškomis ypatybėmis.

Pirmosios „Nissan Qashqai“ kartos automobiliai iš karto itin sėkmingai pradėti pardavinėti 2007 m. vasarį, o automobilio dizainas nupieštas 2002 m. Iki metų pabaigos Europoje buvo parduota beveik 100 000 automobilių, todėl „Nissan“ drąsiai žengė į priekį.

Juliaus Kalinsko / 15min nuotr./Paulas Willcoxas
Juliaus Kalinsko / 15min nuotr./Paulas Willcoxas

Per 10 metų Europoje buvo parduota daugiau nei 2,3 mln. „Qashqai“ vienetų – tai geriausiai parduodamas visureigis regione. Automobilis laimėjo daugiau nei 80 apdovanojimų, įskaitant 19-a, kuriais jis pripažįstamas metų automobiliu. 2015 metais Lietuvoje paskelbtas „Metų Automobilis 2015“, „Saugiausias automobilis 2015“, „Šeimos automobilis 2015“.

„Nissan Europe“ vadovas Paulas Willcoxas komentuoja: „2007 m. pristatytas „Qashqai“ buvo unikalus automobilis rinkoje. Pradinius idealus išlaikęs krosoveris, kurį nuolat tobulinome ir papildėme technologijomis, o šiandien jis tvirtai išlaiko lyderio poziciją.“

„Aplinkinio vaizdo monitoriaus“ technologija „Qashqai“ pirmą kartą buvo panaudota 2010 m. – tais metais automobiliui atlikta ir daugybė kitų patobulinimų. Be to, 2014 m., kai buvo pristatytas antrosios kartos „Qashqai“, buvo pirmą kartą sumontuota sistema „Intelligent Park Assist“.

Per dešimtį metų nuo „Qashqai“ pristatymo vien per 2016 m. „C“ segmento visureigių pardavimai šoktelėjo nuo 0 iki 2,6 mln. vienetų. Dabar beveik visi pagrindiniai automobilių prekės ženklai turi „Qashqai“ konkurentą – tai sudaro 21 tiesioginių konkurentų rinkoje. Tačiau segmentą „išradęs“ modelis ir toliau pirmauja.

2016 m. Europoje (įskaitant Rusiją, Ukrainą ir Kazachstaną) „Nissan“ pardavė 261 429 „Qashqai“ visureigius. Tai sudaro 10 proc. rinkos ir žymi 5,2 proc. augimą per praėjusius 12 mėnesių.

Sėkmė pasklido už Europos ribų – 137 pasaulio šalyse dabar parduota 3,3 mln. „Nissan Qashqai“ automobilių.

VIDEO: „Nissan Europe“ vadovas Paulas Willcoxas samprotauja apie „Qashqai“ sėkmę
VIDEO: „Nissan Qashqai“: 10 metų istorijos

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis