Automobilis lengvesnis nei „911 Carrera“, mechaninės pavarų dėžės pavarų perdavimo santykiai mažesni, o galiniai ratai turi mechaniškai blokuojamą diferencialą, o „T“ raidė pavadinime reiškia „Touring“.
Iki 100 km/val. – per 4,5 sek.
Naujo modelio išvaizdos pagrindas – „911 Carrera“. Šešis cilindrus ir du turbokompresorius turintis 3 litrų darbinio tūrio variklis pasiekia 272 kW (370 AG) galią, o varikliui veikiant diapazone nuo 1 750 iki 5 000 aps./min. turi didžiausią 450 Nm sukimo momentą.
„911 Carrera T“ gali įsibėgėti nuo 0 iki 100 km/val. per 4,5 sek. – viena dešimtąja sekundės dalimi greičiau nei „911 Carrera Coupe“. 200 km/val. greitį šis modelis pasieka vos per 15,1 sek.
„Carrera T“ gali būti komplektuojamas su dviejų sankabų „Porsche Doppelkupplung“ (PDK) automatine pavarų dėže. Su ja automobilis iki 100 km/val. įsibėgėja per 4,2 sek., o 200 km/val. greitį pasiekia per 14,5 sek. Maksimalus modelio greitis – didesnis nei 290 km/val.
Mažino modelio elementų svorį
Itin svarbu kuriant modelį buvo sumažinti įvairių jo elementų svorį. Pavyzdžiui, galinis ir galiniai šoniniai stiklai yra pagaminti iš itin lengvo stiklo, o ant durų apdailos vietoj tradicinių rankenėlių sumontuotos mažiau sveriančios uždarymo kilpos.
Garso izoliacinės medžiagos kiekis buvo ženkliai sumažintas, galinės sėdynės yra tik papildomos įrangos sąraše, o „Porsche Communication Management“ (PCM) sistemos išvis galima atsisakyti.
To rezultatas – automobilio galios ir svorio santykis buvo pagerintas iki 3,85 kg/AG, o „911 Carrera T“ tesveria 1 425 kg.
Skelbiama, kad pirmieji „911 Carrera T“ modeliai atkeliaus kitų metų pradžioje. Automobilio kaina prasidės nuo 109 143 Eur.