Paskalbtoje ataskaitoje rašoma, kad praėjusiais metais JAV parduoti 29 tūkst. naujų „Porsche“ automobilių. Kaip jau minėjome, tai 15 proc. daugiau nei 2010-aisiais (23 tūkst.).
„2011-ieji mus nuteikia labai optimistiškai. „Porsche“ demonstruoja pavydėtiną augimą, jos dalis visoje JAV naujų automobilių rinkoje smarkiai didėja“, – džiaugiasi „Porsche North Amerika“ prezidentas Detlevas von Platenas.
Vokiečiai nežada mažinti tempo. Pasak prezidento, 2012-aisiais tikimasi dar geresnių rezultatų, nes premjerų bus gausu – 7-os kartos 911, naujas „Boxster“ ir dar keli nauji projektai, kuriuos kol kas gaubia paslapties skraistė.
Reikia paminėti, kad ir naudotų, bet „Porsche“ patikrintų automobilių prekyba augo. 7,3 tūkst. 2010-aisiais, 8,3 tūkst. 2011-aisiais.
Naujausias „Porsche“ automobilis, „Panamera“, deja, taip gerai nepasirodė. Jo pardavimai krito 11,1 proc.