„Porsche“ džiaugiasi praėjusių metų pardavimų rezultatais

Penktadienį vykusioje kasmetinėje „Porsche“ konferencijoje, įmonės vadovas Matthias Mülleris kartu su kolega Lutzu Meschke aptarė praeitus „Porsche“ metus.
„Porsche 911 GT3 RS“
„Porsche 911 GT3 RS“ / „Porsche“ nuotr.

Sportinių automobilių gamintojas „Porsche“ 2014 metus pabaigė su beveik 190 tūkst. parduotų automobilių. Naujų automobilių užsakymai augo apie 17 procentų, o pardavimo pajamos, padidėjusios maždaug penktadaliu, pasiekė 17,2 milijardų eurų ribą. „Porsche“ vadovai nestokojo gerų žodžių savo įmonės darbuotojams, kurių taip pat padaugėjo apie 15 procentų.

Vadovas džiaugiasi, kad „Porsche“ skinasi vis gilyn į automobilių rinką, taip užsitikrindami vis aukštesnę poziciją.

„Viena priežasčių, kodėl mums taip sekasi – „Macan“ pasirodymas“, – neslėpė „Porsche“ atstovas. 

Iki 2014 metų galo „Porsche“ pardavė apie 45 tūkst. „Macan“ modelių, kas sudaro apie 23 proc. visų parduotų „Porsche“. Daugelis naujųjų „Macan“ savininkų „Porsche“ automobilį įsigyja pirmą kartą. Lietuvoje visa "Macan" kvota taip pat buvo iššluota šiam modeliui dar net neatkeliavus į šalį.

Daugelis naujųjų „Macan“ savininkų „Porsche“ automobilį įsigyja pirmą kartą.

Nemažai pagyrų susilaukė ir „Porsche“ hibridiniai automobiliai – „918 Spyder“, „Cayenne S E-Hybrid“, „Panamera S E-Hybrid“. Vadovai tikisi, kad tiek susidomėjimas hibridiniais, tiek ir kitais modeliais nesumenks, o pardavimų, užsakymų bei darbuotojų pelno skaičiai nenustos augti. 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis