Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Porsche“ gamins 911 hibridus: kur jie dės elektrinį variklį?

„Porsche“ sportinių automobilių plėtros vadovas Augustas Achleitneris paskelbė, kad naujojo aštuntos kartos 911 hibridinės ir iš tinklo įkraunamos hibridinės versijos pasirodys per ateinančius septynerius metus, praneša „autocar.co.uk“.
„Porsche 911 Carrera S“
„Porsche 911 Carrera S“ / Gamintojo nuotr.

992 serijos (911) modeliai iš pradžių bus leidžiami kaip patobulinti įprasti senieji modeliai su 3,0 l darbinio tūrio benzininiu varikliu turinčiu du turbokompresorius. Taip būtų modifikuojami 444 AG turintys galiniais ratais varomi „Carrera S“ ir visais keturiais ratais varomi „Carrera 4S“ modeliai. A.Achleitneris patvirtino, kad yra numatyta hibridinių modelių plėtra, tačiau vien tik elektra varomi automobiliai galės nuvažiuoti ribotą atstumą.

„Mes įgijome patirties kurdami „Cayenne“ ir „Panamera“ hibridines versijas bei „918 Spyder“ modelį, o dabar atėjo naujojo 911 eilė, – sakė A.Achleitneris. – Ateityje tai mums leis pasiūlyti vien tik elektra varomas versijas.“

Gamintojo nuotr./„Porsche 911 Carrera S“
Gamintojo nuotr./„Porsche 911 Carrera S“

Nepaisant nedidelės erdvės automobilio galinėje dalyje, gamintojas sėkmingai modifikavo 911 modelius, kai šalia 8 laipsnių dvigubos sankabos pavarų dėžės (PDK) buvo sutalpintas ir disko formos elektrinis variklis.

Priežastis, kodėl pavyko įgyvendinti tokius pakeitimus – naujos technologijos, leidusios surinkti mažiau vietos užimančią pavarų dėžę. Panaši jau buvo naudota ankstesniuose „Panamera“ ir „Cayenne“ modeliuose.

A.Achleitneris teigė, kad nauja pavarų dėžė yra beveik 100 mm trumpesnė nei senoji, o tai suteikia daugiau vietos gale, kur talpinamas elektrinis variklis.

Be to, toks pakeitimas aštuonių laipsnių PDK („Porsche Doppelkupplung“ – „Porsche“ dual-clutch) pavarų dėžėje jai leidžia palaikyti didesnį sukimo momentą – virš 800 Nm.

Modifikuota buvo ir „Porsche“ keturių varomųjų ratų sistema, kad iki 50 proc. varančiosios jėgos būtų perduota priekiniams ratams. Dar vienas pakeitimas – stabdžiuose. Tai jau nebegaminamame „918 Spyder“ naudota technologija leidžianti efektyviau regeneruoti energiją stabdant.

„Panamera S E-Hybrid“ elektrinio variklio galios ir sukimo momento pritaikymas naujajame „911 Carrera S“ teoriškai turėtų leisti pasiekti 578 AG ir 930 Nm galią. Tai yra 21 AG mažiau, tačiau reikšmingais 180 Nm daugiau nei praeitos kartos „911 Turbo S“. Šis modelis iki 100 km/val. įsibėgėja per 2,9 sek., o jo maksimalus greitis – 330 km/val.

Baterija, maitinanti elektros variklį, 911 modelyje montuojama automobilio priekyje. Nepaisant pridedamo svorio, tikimasi gerokai padidinti naujojo 911 svorio paskirstymą, kuris standartiniame 1515 kg sveriančiame „Carrera S“ modelyje yra 39 prie 61.

„Panamera S E-Hybrid“ modelyje yra 14,1 kWh talpos ličio jonų baterija, kuri 2410 kg sveriančiam automobiliui pagal senesnius NEDC testus vien naudojant elektrą leido nuvažiuoti iki 50 km.

Dar vienas pranašumas montuojant bateriją priekyje – žemesnis svorio centras. Oficialiai nėra patvirtinta, tačiau spėjama, kad 911 hibridiniai modeliai turės mažesnį degalų baką nei įprasti modeliai, todėl baterija bus montuojama automobilio dugne.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Testas.14 klausimų apie Kauną – ar pavyks teisingai atsakyti bent į dešimt?
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs