„718 Boxster“ ir „718 Cayman“ taps panašesni tiek savo išvaizda, tiek techninėmis ypatybėmis. Ateityje abu šie modeliai bus aprūpinti vienodą galią išvystančiais horizontalaus išdėstymo 4 cilindrų varikliais su turbina. Kabrioleto modifikacijos modeliai kainuos brangiau už kupė, kas būdinga ir 911 modelių kainodaroje. Naujieji „718 Boxster“ ir „718 Cayman“ rinkai bus pristatyti per 2016 metus.
718 serijos modeliai turės keturių cilindrų variklius ir pratęs išskirtinių „Porsche“ lenktyninių automobilių tradicijas. Šios koncepcijos naujausias pavyzdys – „919 Hybrid LMP1“ lenktyninis automobilis, naudojantis keturių cilindrų 2 litrų tūrio variklį su turbina. Tai padėjo „Porsche“ ne tik užimti pirmąją ir antrąją vietas prestižinėse 24 valandų Le Mano lenktynėse, bet ir pelnyti gamintojo bei lenktynininko čempionų titulus WEC Pasaulio ištvermės lenktynėse.
„Porsche 718“ istorija – horizontalusis keturių cilindrų variklis
„Porsche“ naudojami horizontalieji keturių cilindrų varikliai turi ilgą istoriją ir yra pelnę neįtikėtiną pasisekimą. Šeštajame praėjusio amžiaus dešimtmetyje legendinio „Porsche 550 Spyder“ pamaina 718 turėjo geriausios konfigūracijos horizontalųjį keturių cilindrų variklį. Todėl nepriklausomai nuo to, ar teko lenktyniauti 12 valandų Sebringo lenktynėse 1960-aisiais, ar varžėsi Europos kalnų čempionate nuo 1958-ųjų iki 1961-ųjų, „Porsche 718“ visada sugebėjo įveikti daugybę konkurentų būtent dėl savo galingo ir efektyvaus horizontaliojo keturių cilindrų variklio.
1959-1960 m. 718 tris kartus iškovojo pirmąją vietą legendinėse Sicilijos lenktynėse „Italia Targa Florio“. Klasišką pergalę „718 RSK“ modelis, varomas 142 AG galios keturių cilindrų variklio, 1958-aisiais iškovojo ir 24 valandų trukmės Le Mano lenktynėse.