„911“ šeimoje debiutuoja net 7 atnaujinti modeliai – „Porsche 911 Carrera Cabriolet“, „Porsche 911 Carrera“, „Porsche 911 Carrera GTS Cabriolet“, „Porsche 911 Carrera 4 GTS“, „Porsche 911 Carrera 4 Cabriolet“ ir „Porsche 911 Targa 4 GTS“ bei pirmasis gamintojo istorijoje hibridinis „Porsche 911 Carrera GTS“.
Itin lengvas, efektyvus hibridas
Naujasis „911 Carrera GTS“ – pirmasis, išlengvintas sportinis GTS serijos hibridas su 3,6 litro darbinio tūrio novatoriška jėgos pavaros sistema, leidžiančia pasiekti maksimalų 312 km. greitį, o iki 100 km. įsibėgėti vos per 3 sekundes.
Pasak „911“ ir „718“ modelių linijos viceprezidento Franko Moserio, kurdami naujuosius „911 Carrera GTS“ modelius su hibridine sistema, „Porsche“ inžinieriai pasitelkė visas žinias, įgytas automobilių lenktynių metu: „Išbandėme daugybę idėjų ir metodų, kad sukurtume hibridinę sistemą, kuri puikiai tiktų „911“ modeliams. Rezultatas – unikali pavara, kuri žymiai pagerina „911“ efektyvumą.“
Net ir be elektros pagalbos, joje montuojamas „boxer“ tipo variklis su turbinomis išvysto 357 kW (485 AG) galią ir pasiekia 570 Nm sukimo momentą. Tuo tarpu bendra sistemos galia – net 398 kW (541 AG) ir ji išvysto 610 Nm sukimo momentą.
Palyginti su pirmtaku, naujojo hibridinio „911“ galia padidėjo 45 kW (61 AG), o svoris – vos 50 kilogramų, tad jis yra vienas lengviausių sportinių hibridinių automobilių, pasižyminčių itin dinamiškomis vairavimo charakteristikomis ir mažesne CO2 emisijja.
Unikali T-Hybrid sistema
Anot „Porsche Lietuva“ vadovės Rasos Klimavičiūtės, pirmajame istorijoje ikoniškame hibridiniame „911“ montuojama lengva ir itin galinga T-Hybrid sistema su naujai sukurtu elektriniu išmetamųjų dujų turbokompresoriumi. Integruotas elektros variklis, esantis tarp kompresoriaus ir turbinos rato, akimirksniu padidina turbokompresoriaus greitį, efektyviai padidindamas slėgį. Tuo tarpu išmetamųjų dujų turbokompresoriaus elektros variklis taip pat veikia kaip generatorius, generuojantis iki 11 kW (15 AG) elektros energijos.
„Ši unikali sistema užtikrina dinamiškesnį ir jautresnį galios tiekimą, leisdama naudoti tik vieną turbokompresorių vietoje dviejų vienu metu“, – sako ji.
Naujos kartos jėgos agregate yra nuolatinio magneto sinchroninis variklis, integruotas į naują, galingesnę aštuonių greičių dvigubos sankabos transmisiją (PDK). Pastarasis variklio darbą išlaiko su didesniu sukimo momentu – iki 150 Nm ir padidina jo galią iki 40 kW, net laisvos eigos metu.
Tuo tarpu pats elektros variklis sąveikauja su lengvu ir kompaktišku aukštos įtampos akumuliatoriumi, kurio dydis ir svoris atitinka įprastą 12 voltų starterio akumuliatorių, tačiau pastarasis sukaupia iki 1,9 kWh energijos (bruto) ir veikia esant 400 V įtampai.
Efektyvesnė pakaba ir aktyvi aerodinamika
Debiutuojančiuose naujausiuose „911 Carrera GTS“ montuojama visapusiškai atnaujinta pakaba, o visuose modeliuose galinės ašies vairavimas tampa standartiniu. Šių sprendimų dėka didėja stabilumas važiuojant dideliu greičiu bei mažėja apsisukimo ratas.
Tuo tarpu „Porsche Dynamic Chassis Control“ (PDCC) apsaugos nuo riedėjimo bei stabilizavimo sistemos apjungtos į naują, elektroninę sistemą, leidžiančia vairuotojui naudotis elektrohidraulinės valdymo sistemos privalumais, todėl naujųjų 911 valdymas tampa dar tikslesnis. Tuo tarpu montuojama sportinė pakaba su kintamo amortizavimo sistema (PASM) ir 10 mm sumažintu važiavimo aukščiu užtikrina „GTS“ modeliams būdingą sportinį valdymą.
Sportinės charakteristikos
Naujieji „911“ debiutuoja paprastesniu dizainu, jo pakeitimai susiję su konkrečiam modeliui pritaikytais bamperiais, standartinėje įrangoje esančiais „911“ matriciniais LED priekiniais žibintais, su jiems būdinga keturių taškų grafika, specialiais išskirtinio dizaino ratais, mažinančiais pasipriešinimo koeficientą bei padidinančiais valdymo efektyvumą. Atnaujintus „911” puošia naujo dizaino šviesos juostos su integruotu lanku ir „PORSCHE“ logotipu 911, o konkrečiam modeliui pritaikytos išmetimo sistemos yra itin elegantiškai integruotos į galinį bamperį.
Tuo tarpu „911 Carrera GTS“ modeliai debiutuoja su kur kas platesnėmis – 21 colio 11,5 colio pločio padangomis, pagerinančiomis važiavimo dinamiką ir sukibimą.
„911 Carrera“ modeliuose klientai pasirinktinai galės įsigyti sportinę išmetimo sistemą. Tuo tarpu „911 Carrera GTS“ modeliai standartiškai komplektuojami su specialia „GTS“ sportine išmetimo sistema. Klientai taip pat galės rinktis naujus priekinius žibintus su HD matricos LED funkcija su daugiau nei 32 000 šviesos taškų.
Pažangios technologijos
Naujojo „911“ modelio salone susilieja klasikinis ir visiems atpažįstamas „911“ dizainas su šiuolaikinėmis technologijomis, kaip „Porsche Driver Experience“ koncepcija, kuri vairuotojui valdyti funkcijas leidžia dar patogiau.
Pagrindiniai modelyje esantys valdymo elementai išdėstyti aplink vairą, tai apima standartinį važiavimo režimo jungiklį, atnaujintą vairuotojo pagalbos svirtį ir pirmą kartą „911“ modelyje, kairėje nuo vairo montuojamą paleidimo mygtuką.
Pirmą kartą „911“ modeliuose taip pat montuojamas visiškai skaitmeninis prietaisų skydelis. 12,6 colių lenktas prietaisų valdymo skydelis bei 10,9 colio centrinis ekranas su integruota „Porsche Communication Management“ (PCM) sistema. Prisijungimą į pastarąją sistema ženkliai supaprastino atnaujintos funkcijos, kaip QR kodo ir „Porsche ID“ naudojimas.
Modeliuose taip pat integruota „Apple CarPlay“ sistema, kuri leidžia tiesiogiai valdyti transporto priemonės funkcijas „Apple“ sistemoje, kaip pavyzdys, per „Siri“ balso asistentą.
Kupe „911“ modeliai suprojektuoti kaip standartiniai dviviečiai, tačiau klientai pagal poreikį, be papildomo mokesčio, galės rinktis 2+2 sėdynių konfiguraciją.
Modelių kaina prasideda nuo 132 600 eurų
„911 Carrera“ kaina prasideda nuo 132 600 eurų, „911 Carrera GTS Coupé“ – nuo 176 600 eurų. Modelius užsisakyti galima jau dabar.