Šis gamintojas transformuoja savo 911 modelį į galingesnę GT3 versiją, tada į dar galingesnę GT3 RS versiją, į psichopatinį GT2 ir į vairuotojo mirties trokštantį GT2 RS.
RS modeliai yra ekstremaliausios 911 versijos. Tradiciškai tai kas skirdavo GT3 nuo GT2 modelių buvo turbinos naudojimas: GT3 modeliai yra be turbinos, o GT2 - su turbina. Bet visa tai netrukus gali pasikeisti.
Pasak gandų, „Porsche“ svarsto naudoti turbininį variklį į ateinančius GT3 RS. Priežastis ta, kad, kaip mes visi žinome, „Porsche“ savo 3,8 litro, šešių cilindrų variklį dabartiniame GT3 modelyje išspaudė viską ką jis sugeba, o tada išspaudė dar šiek tiek. Tad pirkėjai iš naujojo GT3 RS tikisi ne tik mažiau svorio, bet ir šiek tiek daugiau galios.
Atsižvelgiant į tai, kad, atrodo, viskas šiais laikais naudoją turbiną, šis „Porsche“ žingsnis gali padaryti kažkiek prasmės, ypač jei „Porsche“ su GT3 RS nori išvengti perkaitimo ir spontaniško užsidegimo klausimą su kuriuo susiduria GT3 modelis. Bet mes negalime sau padėti mąstydami, kodėl nebūtų paprasčiau tiesiog praleisti GT3 RS ir eiti tiesiai prie GT2.