„Cayman GT4“ varomas šešių cilindrų 3,8 l varikliu (283 kW / 385 AG). Jo jėga perduodama mechanine šešių bėgių pavarų dėže su dinaminiais transmisijos tvirtinimais, kurie padidina automobilio valdymo stabilumą – tai ypač jaučiama staigiuose posūkiuose.
„Cayman GT4“ iki 100 km/val. įsibėgėja per 4,4 sek., jo maksimalus greitis – 295 km/valandą. Vidutinės degalų sąnaudos sudaro 10,3 l / 100 km. Praktiškai visa važiuoklė yra sudaryta iš „911 GT3“ skirtų komponentų, o automobilio prošvaisa, palyginus su įprasta „Cayman“ versija, pažeminta 30 mm.
„Porsche“ inžinieriai, konstruodami „Cayman GT4“ variklį, važiuoklę, stabdžius ir aerodinamiškumą siekė užtikrinti maksimalų automobilio dinamiškumą. Paruošę jį lenktynių trasai, inžinieriai pasirūpino ir „Porsche“ sportiniams automobiliams būdingu universalumu – „Cayman GT4“ pritaikytas ir kelionėms įprastais keliais.
Naujojo sportinio automobilio vidus suprojektuotas taip, kad vairuotojas ir keleivis pajustų maksimalų važiavimo malonumą. Sportinės sėdynės, aptrauktos oda ir alkantara, turi patogias šonines atramas, prilaikančias vairuotoją ir keleivį posūkiuose. Kompaktiškų matmenų sportinis vairas užtikrina idealų valdymą ir automobilio paklusnumą bet kokiam vairuotojo judesiui.
Sportiškumu išsiskiriantys „Porsche“ modelių GT versijos yra subalansuotos važiavimui tiek lenktynių trasa, tiek ir įprastais keliais. Koncerno duomenimis, net 4 iš 5 „Porsche“ GT modelių savininkų išvažiuoja savo automobiliais ir į lenktynių trasas.
Garsiąją Vokietijos Niurburgringo žiedinę trasą įveikęs per 7 min. 40 sek., „Cayman GT4“ įrodė, kad savo segmente yra greičiausias automobilis pasaulyje.
„Porsche Cayman GT4“ kaina Lietuvoje prasidės nuo 71,9 tūkst. eurų (248 tūkst. litų).