„Porsche“ Lietuvoje pardavė 70 tūkst. arklio galių

Daugiau nei 70 tūkstančių arklio galių: toks pajėgumas, telpantis į 186 automobilius, pajudėjo iš „Porsche“ centro Vilniuje 2018 metais. Klientų rankose atsidūrė kelios dešimtys sportinių „Porsche“ kupė modelių bei per šimtą sportinių visureigių. 2019 m. prie „Porsche“ modelių pasiūlos prisijungs ir elektromobilis „Taycan“, taip pat laukiame kelių intriguojančių naujienų.
„Porsche 911 Carrera S“
„Porsche 911 Carrera S“ / Gamintojo nuotr.

Sportiniai automobiliai Lietuvoje populiarėja

Neveltui juokaujama, kad „Porsche“ Lietuvoje netrukus taps „tautos automobiliu“ – eiklaus žirgo ženklu pažymėtų sportiškų automobilių sparčiai daugėja.

„Nuo pat debiuto Lietuvoje 2014 m. Porsche pardavimai auga. Praėjusiais metais rinkai pristatėme daug naujų modelių, o šiemet tempas bus dar didesnis – į šalį atvyks daug atnaujintų modelių, laukia dvi išskirtinės premjeros: tai sportinis naujos kartos 911 bei pirmasis elektromobilis Taycan“, – sakė sportinių „Porsche“ automobilių centro Vilniuje direktorė Rasa Klimavičiūtė.

Išskirtinumas – svarbesnis, nei didėjantys pardavimai

Tačiau, pardavimų vadovo Aurimo Meliausko teigimu, „Porsche“ siekis nėra sparčiai didėjantys pardavimai. Žymiai svarbiau – išskirtinumas.

Porsche automobiliai vertinami visame pasaulyje dėl savo patikimumo, sportiškumo, aukštos išliekamosios vertės, išskirtinumo, o augantys pardavimai įrodo, jog ir lietuviai kasmet vis geriau įvertina puikų šių savybių derinį“, – pridūrė R.Klimavičiūtė.

„Porsche“ 2018 m. rezultatai
„Porsche“ 2018 m. rezultatai

Automobilių pardavimai auga visame pasaulyje – 2018 m. klientai įsigijo 256 255 naujus „Porsche“, tai 4 proc. daugiau nei 2017 m. Didžiausia gamintojo rinka tapo Kinija – čia pernai parduota 80 108 „Porsche“ (12 proc. daugiau nei 2017 m.).

Dominuojantis „Porsche Macan“

„Porsche“ 2018 m. rezultatai
„Porsche“ 2018 m. rezultatai

Atskiri modeliai taip pat gali papasakoti sėkmės istorijas: kas trečias pasaulyje parduotas „Porsche“ pernai buvo sportinis „Macan“ visureigis. „Panamera“ pardavimai visame pasaulyje didėjo net 38 proc., iki 38 443 automobilių.

Lietuvos hitas – „Cayenne“

Lietuvoje „Porsche“ taip pat demonstruoja stabilų augimą. Iš viso buvo parduoti 186 automobiliai, o patys populiariausi – visureigiai „Cayenne“ (80 aut.) ir „Macan“ (52 aut.).

„Porsche“ 2018 m. rezultatai
„Porsche“ 2018 m. rezultatai

Lietuvos gatvės pasipildė 26 naujais „Porsche Panamera“, 22 sportiniais 911 serijos modeliais (iš jų net 18 – GT modeliai, GT3, GT3 RS, GT2 RS) bei 6 variklį viduryje turinčiais 718 serijos „Boxster“ ir „Cayman“.

Lietuvoje nupirktas greičiausias „Porsche 911“

Praėjusiais metais Lietuvoje buvo nupirktas greičiausias kada nors pagamintas „Porsche 911“ automobilis – 911 GT2 RS. Galiniais ratais varomo modelio variklis pasiekia 515 kW (700 AG) pajėgumą ir 750 Nm sukimo momentą, o iki 100 km/val. įsibėgėja vos per 2,8 sek.

„Porsche“ premjeros 2019-aisiais

Planuojamų premjerų skaičius šiemet žada įdomius metus prekės ženklo gerbėjams. Šią žiemą Lietuvoje bus parodytas atnaujintas „Macan“ visureigis, o kovo mėnesį laukia dar dvi premjeros: visiškai naujas 911 modelis ir išskirtinio kėbulo „Porsche Cayenne Coupe“ modifikacija. Gegužę Lietuvoje pasirodys atnaujinti „Porsche 718 GT4“ bei „Boxster Spyder“, o rudenį – „Cayenne Turbo S“, „Cayenne Coupe Turbo S“.

Tiesa, metų sandūroje pasirodė „Panamera GTS“ – sportiškiausia, nors gal ne pati greičiausia. Svarbus žingsnis – į GTS šeimą vairuotojų pageidavimu vėl sugrįžo 4l V8 varikliai.

Pasaulis laukia elektromobilio „Taycan“

Svarbią vietą „Porsche“ gamoje užims šiemet debiutuosiantis visiškai naujas modelis – pirmasis gamintojo elektromobilis „Taycan“. Kaip ir kiti „Porsche“, jis pasižymi išskirtinėmis dinaminėmis savybėmis: turi du elektrinius variklius, kurių bendra galia didesnė nei 440 kW (600 AG). Keturiais ratais varomas automobilis 100 km/val. greitį pasieks per mažiau nei 3,5 sek., o 200 km/val. – per mažiau nei 12 sek.

TAIP PAT SKAITYKITE: Lietuvoje – ažiotažas dėl elektrinio „Porsche Taycan“: užsakinėja dešimtimis nežinodami kainos

Naujojo „Porsche Taycan“ baterijas įkraunant greitojo įkrovimo stotelėje, jų papildymas 100 km įveikti užtruks 4 minutes. Tai – rekordinis įkrovimo greitis serijinės gamybos elektromobilių rinkoje.

Planuojama, kad pasitinkant pirmąjį elektromobilį Lietuvoje bus įrengta keliolika „Porsche Destination Charging“ elektromobilių įkrovimo stotelių, kuriose bus galima papildyti naujųjų „Taycan“ bei kitų elektra varomų transporto priemonių baterijas.

Lietuvoje 2019 m. „Taycan“ taps vienu populiariausių elektromobilių – jau dabar yra pateikta nemažai išankstinių šio modelio užsakymų.

„Porsche Experience“ ir žiedinės lenktynės

„Porsche“ prekės ženklas daugeliui kelia artimas asociacijas su sportiniais automobiliais, tačiau jis apima kur kas daugiau sričių. 2018 m. buvo pristatyti keli visiškai nauji ir didelės sėkmės susilaukę „Porsche Experience“ projektai.

Porsche nuotr./Robertas Kupčikas
Porsche nuotr./Robertas Kupčikas

Vienas jų – „Racing Experience“ programa. Iš automobilių sportui neabejingų klientų sudaryta ir patyrusio lenktynininko Roberto Kupčiko vadovaujama „Porsche Baltic“ komanda varžėsi Baltijos šalių ilgų distancijų lenktynių čempionate su „Cayman GT4 Clubsport“ automobiliu ir 2018 m. sezono įskaitoje GT klasėje užėmė 2 vietą, sėkmingai pasirodė prestižinėse „Aurum 1006 km lenktynėse“.

2018 m. debiutavo „Travel Experience“ programa. Tai yra kelionės „Porsche“ automobiliais įvairiais maršrutais, kuriuos jų organizatoriai parengia remdamiesi ne tik kelių bei vietovių išskirtinumu, taip pat ir restoranų, viešbučių unikalumu ir išskirtinumu.

Ketvirtus metus pradedanti „Driving Experience“ programa skirta vairavimo įgūdžius patobulinti norintiems klientams. Lenktynių trasose savo galimybes jie bando „Porsche Cayman GTS“ automobiliu, o jiems padeda programos vadovas R. Kupčikas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis