15 diena važiuoja! Metinė prenumerata vos 7,99 Eur+DOVANA
Išbandyti

„Porsche“ pardavimai 2013-aisiais augo 15 proc. ir pasiekė rekordą

2013 metai legendinių sportinių automobilių gamintojui „Porsche AG“ pardavimų prasme buvo patys sėkmingiausi istorijoje – kompanija pernai savo klientams iš viso pardavė daugiau negu 162 tūkst. automobilių. Lyginant su 2012 m., pardavimai augo maždaug 15 proc., rašoma kompanijos pranešime spaudai.
„Porsche Cayenne“ automobiliai
„Porsche Cayenne“ automobiliai / „Porsche“ nuotr.

Ypač didelio populiarumo pernai sulaukė „Porsche 911“: per jubiliejinius 50-uosius šio legendinio sportinio automobilio gyvavimo metus šio modelio automobilius įsigijo apie 30 tūkst. klientų. 

„Kaip niekada sėkmingi mūsų pardavimų rezultatai rodo, jog stiprios reklamos kampanijos ir mūsų verslo modelio plėtros dėka dar labiau padidinome „Porsche“ prekės ženklo patrauklumą visame pa-saulyje. Pasirodžius naujiems „Macan“ ir „911 Targa“ modeliams tikimės augti ir toliau“, – sako „Porsche AG“ pardavimų ir rinkodaros vykdomosios tarybos narys Bernhardas Maieris. 

„Boxster“ paklausa augo net 117 proc.

Sportiniai „Porsche“ automobiliai sėkmės susilaukė visuose žemynuose. JAV, kuri išlieka didžiausia šio sportinių automobilių rinka, buvo parduoti 42 323 nauji „Porsche“ automobiliai arba 20,8 proc. daugiau negu 2012 m. Kinijoje 2013 m. parduoti 37 425 automobiliai – 20 proc. daugiau negu užpernai. Kompanijos namų rinkoje, Vokietijoje, „Porsche“ pardavimai peržengė 20 tūkst. automobilių ribą.

Populiariausiu „Porsche“ modeliu 2013 m. išliko „Porsche Cayenne“ – pasaulyje parduoti daugiau negu 84 tūkst. šio sportiško visureigio vienetų. Sportinių automobilių su varikliu automobilio viduryje pak-lausa taip pat išaugo: parduota 25 500 „Boxster“ modelio automobilių, įskaitant ir naująjį „Cayman“ modelį. „Boxster“ paklausa, lyginant su 2012 m., augo net 117,4 proc., labiau negu bet kokio kito „Porsche“ modelio.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„ID Vilnius“ – Vilniaus miesto technologijų kompetencijų centro link
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais