Koncepciniai modeliai labai retai keliauja ant konvejerio, tačiau „Porsche“ nusprendė nudžiuginti savo gerbėjus: pirmoje 2019 m. pusėje bus pradėta gaminti naujųjų „911 Speedster“ modelių ribota serija.
„Porsche“ entuziastai jau seniai laukė šio modelio atgimimo, o koncepcinio modelio paleidimas į serijinę gamybą – geriausia gamintojo dovana, kokią tik jis galėjo įteikti markės gerbėjams. Lietuvoje „Porsche“ gerbėjai šią žinią sutiko labai teigiamai, todėl tikimės bent vieną iš šios ribotos serijos modelių išvysti ir mūsų keliuose“, – teigė Vilniaus „Porsche“ centro vadovė Rasa Klimavičiūtė.
Pažymima istorija
„Porsche 911 Speedster“ skirtas pažymėti gamintojo gimtadienį – jo kūryba užsiėmė „Porsche Motorsport“, „Style Porsche“ bei „Porsche Exclusive Manufaktur“ padaliniai. Nuo konvejerio nuriedės taip pat simbolinis šių automobilių skaičius – 1 948. Būtent tų metų birželio 8-ąją pirmajam „Porsche 356“ buvo uždėti valstybiniai registracijos numeriai.
Nuo istorinių motyvų neatsiejamas ir Paryžiaus automobilių parodoje „Mondial de l‘Automobile“ pristatytas „Porsche Speedster“ koncepcinis modelis – jo raudona „Guards Red“ eksterjero spalva siejasi su 1988 m. pristatytu „G-Model 911 Speedster“. Modernūs 21 colio skersmens lengvojo lydinio ratlankiai ir juodos odos interjeras papildo skoningą ir tuo pačiu sportišką koncepcinio modelio išvaizdą.
991 serijos modelių pagrindu sukurtas „911 Speedster“ bus pirmasis automobilis, siūlomas su naujuoju „Porsche“ paveldui pažymėti skirtu dizaino paketu „Heritage Design Package“. „Porsche Exclusive“ specialiai šiam modeliui sukūrė išskirtinę aksesuarų gamą, kuri leis išskirtinį modelį paversti visiškai unikaliu.
Sportas – užšifruotas DNR
Kiekvienas „Porsche“ automobilis yra sukurtas naudojimui lenktynių trasose ir „911 Speedster“ – ne išimtis. Akį traukiančią išvaizdą papildo tokie sportiniai atributai kaip 21 colio skersmens ratlankiai su centriniu užraktu – modelio ratai atlaisvinami atsukus tik vieną centre įmontuotą varžtą, kaip lenktyniniuose automobiliuose. Ratlankių išvaizda – trikampius ir stačiakampius formuojančios siauros linijos – primena „Porsche“ lenktyninių modelių 911 RSR bei GT3 R ratus.
Lenktynės įkvėpė ir dienos šviesos žibintus – jie, kaip ir eksterjeras, nudažyti raudonai. Šoniniai veidrodėliai bei kapoto centre įtaisytas degalų bako dangtelis blizga juodo chromo ir platinos atspalviais, o interjere panaudota perforuota juoda oda su raudonomis detalėmis.
Abu „911 Speedster“ koncepciniai modeliai – tiek pristatytas Zufenhausene birželio 8 d., tiek Paryžiaus automobilių parodoje spalio mėnesį – techniškai yra identiški. Vienodos ir jų kėbulo detalės: sutrumpinti langų rėmai, iš anglies pluošto pagamintas galinis variklio dangtis, sumontuotas lengvas „Tonneau“ salono uždangalas vietoje standartinio kabrioletuose naudojamo audinio stogo.
„911 Speedster“ automobilis pagamintas ant „911 Carrera 4 Cabriolet“ platformos. Priekinis, galinis dangčiai, priekiniai sparnai pagaminti iš lengvo anglies pluošto kompozito, o važiuoklė perimta iš 911 GT3.
911 GT3 automobilyje sumontuota šešių laipsnių mechaninė pavarų dėžė, o išmetimo sistema pagaminta iš titano – tas pats duetas išlaikytas ir „Speedster Concept“. Jis taip pat turi šešių cilindrų opozicinį atmosferinį variklį, pasiekiantį daugiau nei 500 AG ir galintį suktis iki 9 000 aps./min.