„Porsche“ pristatė du naujus 718 serijos rodsterius

Praėjus dviems dešimtmečiams po pirmojo „Boxster“ modelio debiuto, „Porsche“ pristatė praktiškai iš naujo sukurtą rodsterių su viduryje montuojamasi varikliais seriją. Naujos kartos modeliai nuo šiol bus vadinami „718 Boxster” ir „718 Boxster S”.
„Porsche 718 Boxster“
„Porsche 718 Boxster“ / „Porsche“ nuotr.

Šie dviviečiai automobiliai su nuimamu stogu yra dar galingesni ir suvartoja mažiau degalų. Naujieji modeliai pratęsia „Prosche“ automobilių su keturių cilindrų horizontalaus išdėstymo varikliais tradiciją. Šie varikliai buvo naudojami lenktyniniuose „Porsche 718“ automobiliuose, kurie skynė pergales įvairiose praeito amžiaus šešto ir septinto dešimtmečio lenktynėse, įskaitant „TargaFlorio“ ir Le Maną.

Pagrindinis naujų „718 Boxster“ rodsterių elementas – visiškai naujas keturių horizontaliai išdėstytų cilindrų variklis su turbina. Palyginti su ankstesniais modeliais, naujųjų „Boxster“ galia išaugusi 26 kW/35 AG. „718 Boxster“ modelis su 2 litrų darbinio tūrio varikliu dabar išvysto 220 kW/300 AG ir 380 Nm (100 Nm didesnį) sukimo momentą, išlaikomą 1950-4500 sūkių per minutę diapazone.

„Porsche“ nuotr./„Porsche 718 Boxster S“
„Porsche“ nuotr./„Porsche 718 Boxster S“

Tuo metu „718 Boxster S“ modelyje panaudotas 2,5 litrų darbinio tūrio variklis, išvystantis 257 kW/350 AG ir 420 Nm (60 Nm didesnį) sukimo momentą, išlaikomą 1900-4500 sūkių per minutę diapazone. Be to, šiame modelyje naudojama turbina su kintančia turbinos geometrija. Šiuo metu „Porsche“ yra vienintelis gamintojas, naudojantis šią technologiją serijinės gamybos modeliuose su benzininiais varikliais – ji panaudota „911 Turbo“ ir „718 Boxster S“ modeliuose.

Pastebimai išaugusi galia lemia ir geresnes modeliųįsibėgėjimo charakteristikas. „718 Boxster“ su PDK pavarų dėže ir „SportChronoPackage“ paketu nuo 0 iki 100 km/val. greičio gali įsibėgėti per 4,7 sekundės (0,8 sekundės greičiau negu ankstesnis modelis). Tokios pačios komplektacijos „718 Boxster S“ 100 km/val. greitį pasiekia per 4,2 sekundės (0,6 sekundės greičiau už ankstesnį modelį). Didžiausias „718 Boxster“ išvystomas greitis siekia 275 km/val., „718 Boxster S“ – 285 km/val.

„Porsche“ turbinos technologija padeda net iki 13 proc. sumažinti degalų sąnaudas. „718 Boxster“ vidutinės degalų sąnaudos sudaro 6,9 l/100 km ir yra sumažėjusios 1 l/100 km. „718 Boxster S“ vidutinės degalų sąnaudos siekia 7,3 l/100 km ir yra 0,9 l/100 km mažesnės negu anksčiau.

Naujieji „Boxster“ modeliai komplektuojami su mechanine 6 laipsnių pavarų dėže kaip standartine įranga, o pasirinktinai galima montuoti „Porsche“ PDK greičių dėžę.

Šių naujų „718 Boxster“ išvaizda taip pat visapusiškai patobulinta – pakeisti beveik visi automobilio elementai išskyrus bagažinės dangtį, priekinį stiklą ir nuimamą stogą.

Iš šono naujieji „Boxster“ turi naujos išvaizdos sparnus ir slenksčius, o platesni šoniniai ortakiai su išryškintomis krašto linijomis suteikia daugiau dinamiškumo. Naujieji modeliai komplektuojami su 18 colių, o „718 Boxster S“ – su 19 colių skersmens ratlankiais, už papildomą mokestį galima rinktis ir 20 colių ratlankius.

„Porsche“ nuotr./„Porsche 718 Boxster“
„Porsche“ nuotr./„Porsche 718 Boxster“

Paketas „SportChronoPackage“, kaip ir 911 serijos modeliuose, nuo šiol turi individualų režimą, kuris papildo režimus „Normal“, „Sport“ ir „SportPlus“. Modeliuose su PDK pavarų dėže papildomai montuojamas mygtukas „SportResponse“, kuris padidina variklio ir PDK dėžės jautrumą vairuotojo veiksmams.

Prekyba naujaisiais „718 Boxster“ ir „718 Boxster S“ Europos rinkoje bus pradėta nuo šių metų balandžio 30 d. „718 Boxster“ kaina Lietuvoje prasidės nuo 54 547 eurų, „718 Boxster S“ – nuo 67 252 eurų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis