„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

„Porsche“ pristatė galingiausius elektromobilio „Taycan“ modelius

„Porsche“ papildė elektrinio „Taycan“ šeimą, pristatydamas dvi naujas versijas – keturvietį „Turbo GT“ ir dvivietį, išskirtinai lenktynių trasoms pritaikytą, „Turbo GT“ su „Weissach“ paketu. Pastarasis jau spėjo sudrebinti sportinių automobilių pasaulio bendruomenę – pasiekė naują „Nordschleife“ lenktynių trasos rato rekordą Niurburgringe.
„Porsche“ pristatė keturvietį „Taycan Turbo GT“ ir dvivietį „Turbo GT“ su „Weissach“ paketu.
„Porsche“ pristatė keturvietį „Taycan Turbo GT“ ir dvivietį „Turbo GT“ su „Weissach“ paketu. / Porsche nuotr.

Naujasis „Taycan Turbo GT“ su „Weissach“ paketu visam pasauliui jau įrodė savo galimybes – Niurburgringo trasoje pastatė naują įspūdingą 7:07,55 sek. rato laiką, net 26 sekundėmis pagerindamas 2022 m. pasiektą „Taycan Turbo S” trasos rekordą ir pelnė greičiausio elektrinio sedano titulą.

„Porsche” toliau sėkmingai laužo elektromobilių standartus, demonstruodamas išskirtinį DNR, slypinčią galios ir sportiškumo sintezę. Net neabejoju, kad patys galingiausi elektriniai „Taycan“ sportiniai modeliai, pasižymintys dar didesne galia, našumu ir galimybėmis, netruks užkariauti ir Lietuvos „Porsche“ bendruomenės širdis“, – sako „Porsche Lietuva“ vadovė Rasa Klimavičiūtė.

Galingiausi „Porsche“ elektromobiliai

Sportiniai sedanai „Taycan Turbo GT“ ir „Taycan Turbo GT“ su „Weissach“ paketu gali išvystyti daugiau nei 815 kW (1100 AG) galią ir 1340 Nm sukimo momentą. Tai patys greičiausi ir galingiausi „Porsche“ gamintojo elektromobiliai.

Juose montuojama „Sport Chrono“ paketo „push-to-pass“ funkcija leidžia automobilio momentinę galią 10 sekundžių padidinti 120 kW – arba net 50 kW daugiau nei ankstesniuose „Porsche“ elektromobiliuose, o tai užtikrina dar didesnį automobilio našumą, ypač lenkimo metu ar ypatingose situacijose.

Naujieji „Taycan“ taip pat išsiskiria unikaliu pagreičiu ir įsibėgėjimu – „Taycan Turbo GT“ 100 km/h greitį išvysto vos per 2,3 sek., o „Taycan Turbo GT“ su „Weissach“ paketu net per 2,2 sek.

Pilnai elektrinių „Taycan Turbo GT“ pagreitis iki 200 km/h dar įspūdingesnis – „Taycan Turbo GT“ siekia 6,6 sek., o „Taycan Turbo GT“ su „Weissach“ paketu – 6,4 sek. Pastarasis yra net 1,3 sekundėmis greitesnis nei „Taycan Turbo S“.

Su pilnai įkrauta baterija, pagal WLTP standartą, atnaujinti „Taycan“ automobiliai gali įveikti iki 550 km atstumą.

Tiek „Taycan Turbo GT“, tiek ir „Taycan Turbo GT“ su „Weissach“ paketu, su įrengtu galingesniu impulsiniu inverteriu, yra aprūpinti 580 kW (788 AG) galios jėgainėmis, o su „Launch Control“ sistema pastaroji dviem sekundėms gali būti padidinama iki 760 kW (1,033 AG) arba net iki 815 kW (1108 AG).

Dar lengvesnė konstrukcija ir važiuoklė

Debiutuojantis „Taycan Turbo GT“ yra net 75 kg lengvesni, lyginant su „Taycan Turbo S”. Tai gamintojui pasiekti pavyko pradėjus montuoti lengvos konstrukcijos elementus bei anglies pluošto medžiagas.

Naujieji sportiniai „Taycan Turbo GT“ komplektuojami su keraminiais stabdžiais „Porsche Ceramic Composite Brake“ (PCCB), kurie be unikalių stabdymo savybių, dar ir padėjo optimizuoti svorį, jį sumažinant 2 kg.

Tuo tarpu „Taycan Turbo GT“ su „Weissach“ paketu debiutuoja išskirtinai dviejų vietų, atsisakant galinių sėdynių. Tai leidžia ne tik sumažinti bendrą automobilio svorį, bet ir išvystyti dar geresnę dinamiką.

Ikoninės linijos alsuojančios individualumu

„Taycan Turbo GT“ elektromobiliai debiutuoja su specialiai šiam modeliui sukurtu priekiniu aptaku su papildomais aerodinaminiais elementais bei galiniu „Gurney“ blizgaus anglies pluošto atvartu ir standartiškai priekyje montuojamais „Matrix LED žibintais, kurie modeliui suteikia dar sportiškesnį charakterį. Klientai taip pat galės įsigyti minėtus modelius ir su „HD Matrix LED“ žibintais.

Abu naujuosius „Turbo GT“ modelius iš kitų modelių išskiria ant priekinio dangčio ir lengvojo lydinio ratlankių besipuikuojantis matinės juodos spalvos „Porsche“ logotipas. Tuo tarpu modelių spalvą klientai galės rinktis iš šešių, įskaitant ir naujas „Pale Blue Metallic“ ir „Purple Sky Metallic“ spalvų.

Standartinę „Turbo GT“ komplektaciją papildo „Race-Tex“ akcentai kombinacijoje su juodos odos apdaila bei lengvos CFRP medžiagos sėdynės su itin blizgiu anglies pluoštu. Klientai taip pat galės užsisakyti priekines adaptyvias sportines sėdynes Plus, su elektriniu 18 krypčių reguliavimu ir atminties paketu.

Abiejų galingiausių „Porsche“ elektromobilių interjere dėmesys skiriamas individualumą išreiškiančioms detalėms – ant sėdynių galvos atramų išsiuvinėti „Turbo GT“ logotipai. Tuo tarpu „Taycan Turbo GT“ su „Weissach“ paketu modelyje, keleivio pusėje esančią panelę puošia „Weissach“ ženkliukas.

Modelių kaina prasideda nuo 244 tūkst. eurų

Naujuosius „Taycan Turbo GT“ ir „Taycan Turbo GT“ su „Weissach“ paketu modelius užsisakyti galima jau nuo dabar. Pastarųjų kaina prasideda nuo 244 990 eurų. Į gatves pirmieji automobiliai išriedės jau šių metų pavasarį.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Testas.14 klausimų apie Kauną – ar pavyks teisingai atsakyti bent į dešimt?
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs