Primename, kad „Taycan“ („Mission E“), kuris pasirodys prekyboje jau 2019 m., viena įkrova įveiks iki 500 km, jo suminė galia sieks 600 AG. Jis – mažesnis už „Panamera“, kaina svyruos apie 75 tūkst. Eur.
3,5 sek. – tiek laiko reikės įsibėgėti iki 100 km/val. O maksimalus greitis – 250 km/val. Naudojant „Porsche“ 800 V įkrovos sistemą, išsikrovus baterijai, per 4 min. bus galima įkrauti energijos, reikalingos nuvažiuoti 100 km.
Elektrinis krosoveris
Tačiau netrukus „Taycan“ turės ir brolį – padidinto pravažumo „Mission E Cross Turismo“. Iš esmės tai bus tas pats automobilis, tik kitu kėbulu – SUV.
„Taycan“ prototipas buvo pristatytas 2015 m. Frankfurto automobilių parodoje, o „Cross Turismo“ koncepcija pirmą kartą demonstruota šiais metais kovo mėnesį Ženevoje.
SUV segmentas vis dar sparčiai augantis, todėl „Porsche“ atstovai tikina, jog rinkoje jis turės geras perspektyvas.
„Mission E Cross Turismo“ iš esmės yra 2015 m. „Mission E“ automobilio koncepcijos paaukštintas variantas. Tik šis automobilis yra aukštesnis ir turi ilgesnį galą. Originalus „Mission E“, kurį gamins 2019 m. pabaigoje, turėjo būti sedanas, tačiau su grakščia, panašesne į kupė stilių, išore. O krosoveris turės šiek tiek universalo bruožų.
Apie „Porsche“ elektrinę jėgainę
Automobilį varo visi keturi ratai, nors numatomos ir pigesni variantai su varomu galu. Kiekvienai ašiai skirta po vieną variklį.
„Mission E Cross Turismo“ pagrindas yra toks pats, kaip elektrinio „Mission E“. Automobilio, kurio koduotė yra J1, nuvažiuojamas atstumas yra 482,80 km (300 mylių) ir daugiau. 800 voltų įkrovimo sistemoje per 15 minučių bus pasiekiama 80 procentų įkrova.
„Porsche“ teigia, kad „Mission E Cross Turismo“ yra toks pats greitas kaip ir „Mission E“. Automobilio gamintojas nurodo, jog didžiausias greitis – 155 mylių per valandą (249,45 km/val.).