„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

„Porsche“ pristato pirmą visiškai elektrinį visureigį – „Macan“

Artėjant pasaulinei elektra varomo „Porsche Macan“ premjerai, „Porsche“ atlieka paskutinius bandomuosius važiavimus. Jų metu dėmesys skiriamas automobilio sistemų veikimui ir valdymui ekstremaliose situacijose. Netrukus debiutuojantis gamintojo kūrinys išsiskirs ne tik atnaujintu dizainu, našumu, bet ir taps pirmuoju „Porsche“ modeliu, sukurtu naudojant modulinę „PPE“ platformą, rašoma įmonės pranešime spaudai.
Automobilis
Automobilis / Įmonės nuotr.

Greitas įkrovimas ir naujausios technologijos

Visiškai elektra varomas „Macan“ naudos 100 kWh talpos ličio jonų bateriją. Ši bus integruota automobilio galinėje dalyje. Tuo tarpu visureigio greitą įkrovimą užtikrins 800 voltų technologija, kurios veikimas šiuo metu yra išbandomas visame pasaulyje.

Elektrinio „Macan“ nuolatinės srovės įkrovimo galia 800 voltų įkrovimo stotyse siekia iki 270 kW. Tokia sparta leis automobilį iki 80 proc. įkrauti per mažiau nei 22 min.

Tuo tarpu pagal WLTP standartą įkrautas naujasis „Macan“ galės įveikti daugiau nei 500 km atstumą. Tai leidžia „Macan“ laikyti vienu aerodinamiškiausiu visureigių savo segmente.

Keturiais ratais varomame visureigyje įmontuoti sinchroniniai elektros varikliai, kurie pasižymi didesniu galios – 450 kW – ir sukimo momento – daugiau nei 1 000 Nm – tankumu bei didesniu efektyvumu.

Dizaino ir efektyvumo sąveika

„Macan“ elektra varomas visureigis išsaugo ne tik „Macan“ modelių serijos tapatumą, tačiau kartu atitinka ir aukščiausio efektyvumo aerodinaminius reikalavimus.

Automobilio gale, stogo konstrukcijoje, integruotas aktyvus aptakas, kuris priklausomai nuo situacijos kelyje ar automobilio nustatymų gali suteikti papildomą spaudimo jėgą. Automobilyje taip pat įdiegtos aušinimo sklendės.

Visureigyje taip pat montuojama aktyvi pakabos kontrolės sistema „Porsche Active Suspension Management“ (PASM) su dviejų vožtuvų amortizatorių technologija ir pneumatine pakaba bei pirmą kartą – iki 5 laipsnių pasisukantys galinės ašies vairuojami ratai.

Vairavimo dinamikos testavimas ekstremaliomis sąlygomis

Pirmieji elektra varomo „Porsche Macan“ prototipai bandymo programos metu jau įveikė daugiau nei tris milijonus kilometrų trasose ir viešaisiais keliais. Bandomieji važiavimai organizuojami visame pasaulyje, išbandant visų aktyvių vairavimo komponentų sąveiką ekstremaliose klimato ir apkrovos situacijose. Visureigiai bandomi tiek Skandinavijoje, kurioje temperatūra siekia 30 laipsnių šalčio, tiek Kalifornijoje, Mirties slėnyje, išbandant sistemas esant 50 laipsnių temperatūroje.

Bandomieji važiavimai atliekami ant skirtingų kelio dangų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“