Šis „Porsche Taycan Turbo“ yra beveik naujas. Tiesą sakant, visi „Porsche Taycan Turbo“ yra beveik nauji – pirmieji automobiliai savo savininkus pasiekė tik praeitų metų pabaigoje. Ir nors šis elektromobilis yra labai brangus, jis yra ir labai greitas. Tikriausiai todėl jį ištiko sportiniams automobiliams labai gerai pažįstamas likimas.
Šio „Porsche Taycan Turbo“ rida – vos 15 mylių (apie 24 km), o jis jau sugadintas nepataisomai. Tiksliau, draudimas nusprendė, kad jo neverta remontuoti ir dabar jis parduodamas aukcione. Jau savo gyvenimo pradžioje šis automobilis susidūrė su nejudančiu borteliu, bet kurį mikliai peršoko, susilaužydamas visą važiuoklę.
Skelbime nurodyta, kad pagrindinė žala padaryta būtent važiuoklei, tačiau dar šiek tiek kliuvo ir priekiui. Žinoma, neišvengiamai išsiskleidė ir saugos pagalvės. Draudimo bendrovė apskaičiavo detalių ir remonto kainą, laukimą, ir kitus piniginius reikalus, ir nusprendė tiesiog sumokėti automobilio savininkui. Tai nereiškia, kad šis „Porsche Taycan Turbo“ jau niekada nevažiuos – viskas priklauso nuo to, kas jį aukcione nupirks. Jis gali virsti įdomiu projektu arba detalių donoru kitam automobiliui.
Vos tik gatvėse pasirodo koks nors daug dėmesio sulaukęs brangesnis sportinis automobilis, automobilinių naujienų portalai ima laukti žinių apie pirmąją avariją. Tiesa yra ta, kad jų visada būna labai greitai. Viena vertus, niekas nerašytų apie pirmąjį sudaužytą naujos kartos „Golf“. Kita vertus, tie greiti automobiliai nepatyrusių žmonių rankose iš tikrųjų žūva greičiau.
„Porsche Taycan Turbo“ sveria daugiau nei 2,3 tonas, tačiau vis tiek gali įsibėgėti iki 260 km/val. 100 km/val. šis visais ratais varomas elektromobilis pasiekia per 3,2 sekundes. Tiesą sakant, netgi šiek tiek greičiau – „Porsche“ dažnai labai konservatyviai pateikia savo automobilių įsibėgėjimo duomenis. „Taycan Turbo“ turi 93,4 kWh bateriją, kurios pakanka 450 km įveikti (bent jau taip teigia gamintojas).