2010 metais visų ES parduodamų naujų automobilių CO2 emisijos vidurkis buvo 140,9 g/km, metais anksčiau – 145,9. Gamintojams, nesilaikantiems nustatytų normų (130 g/km), nuo 2015 metų bus skiriamos didelės baudos.
Naujų automobilių ekologijos srityje po Portugalijos žengė Prancūzija – šios vidurkis buvo 130,8 g/km. Danija (131,7 g/km), Italija (132,8 g/km) bei Airija (133 g/km) taip pat artėja prie ES normatyvų. Lyderiai šioje srityje išlieka tie patys, tik susikeitę vietomis – 2009 metais pirmoji buvo Prancūzija, o antra – Portugalija.
„Antiekologiška“ valstybe būtų galima pavadinti Šveicariją – joje parduotų naujų automobilių vidutinė CO2 emisija siekė net 161,6 g/km. Iškart po jos rikiavosi Švedija (152,3 g/km) bei Vokietija (151,6 g/km).
Tačiau „JATO Dynamics“ atliktuose tyrimuose Lietuvai, Latvijai ar Estijai vietos neatsirado – matyt, amerikiečiams mes vis dar nesame ES šalis (kaip ir Rumunija, Bulgarija ar Kipras).