Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Potvynis nebaisus: kaip juda autobusai-amfibijos?

Amfibiniai autobusai sutinkami ne viename Europos mieste. Jie vilioja turistus įdomiomis ekskursijomis su gidais – dalis maršruto driekiasi sausuma, dalis – vandeniu. Pvz., Švedijos Stokholmo ir Geteborgo miestuose yra keli tokie autobusai.
Ocean Bus amfibijos pasižymi linksmu dizainu. Laivo korpusas yra pagamintas iš aliuminio. Tai nėra modifikuotas autobuso kėbulas, o unikalus metalinis korpusas be stiklinių langų.
Ocean Bus amfibijos pasižymi linksmu dizainu. Laivo korpusas yra pagamintas iš aliuminio. Tai nėra modifikuotas autobuso kėbulas, o unikalus metalinis korpusas be stiklinių langų.

Ekskursijas amfibiniais autobusais Švedijoje siūlo kompanija „Ocean Bus“. Ją 2013 metais įkūrė Michaelas Odellas, Maxas Ekwallas ir Paulas Ekwallas, kurie Švedijoje pasigedo panašių pramogų.

Tai – pirmoji kompanija Švedijoje, siūlanti pramogines keliones amfibiniais autobusais, todėl pirmiausia teko susitvarkyti su teisiniu reglamentavimu ir techniniais reikalavimais. Pirmoji „Ocean Bus“ kelionė įvyko 2014-ųjų spalį.

Pirmieji amfibiniai „Ocean Bus“ autobusai buvo sukurti naudojant „Volvo“ sunkvežimių platformas, bet dabar kompanijos parke yra ir „Mercedes“ modelių. Žinoma, nei „Volvo“, nei „Mercedes“ amfibijų negamina. „Ocean Bus“ įsigyja platformas ir jas siunčia į JAV, kur specializuota kompanija sumontuoja sraigtą, laivo vairą ir sandarų aliumininį korpusą.

Vandenyje „Ocean Bus“ amfibijos sraigtą suka tas pats dyzelinis variklis, bet važiuodamas gatve autobusas savo sraigtu be reikalo nemojuoja. Įvažiavus į vandenį autobuso vairuotojas tampa kapitonu – jis privalo turėti pažymėjimus, leidžiančius valdyti ir keleivinį laivą, ir autobusą. Vandenyje autobusas valdomas kairėje esančiais įrenginiais – įprastas autobuso vairas tampa nereikalingu.

„Ocean Bus“ autobusas į vandenį nusileidžia gana dideliu greičiu – vairuotojas tai daro linksmindamas turistus, bet kartu jam svarbu ir tai, kad autobusas iš inercijos pajudėtų toliau nuo kranto.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?