Į Vilnių eismas vyks kairiuoju tiltu, dviem juostom, kurios bus susiaurintos. Į Klaipėdą eismas vyks naujuoju tiltu, dviem nesusiaurintomis eismo juostomis.
Taip pat iki kitų metų sausio 9 d. bus uždarytas nusukimas į Jonavos gatvę. Vairuotojams siūloma rinktis alternatyvius maršrutus – važiuoti link Megos, apsisukti ir tuomet sukti Jonavos gatvės link arba rinktis Panerių gatvę. Visus eismo dalyvius prašome būti atidžius bei vadovautis informaciniais kelio ženklais. Daugiau informacijos apie eismo sąlygas ir pokyčius – interneto svetainėje www.eismoinfo.lt.
Kaip neseniai skelbta, pagal šį mėnesį įsigaliojusią sutartį, vidurinį tiltą, taip pat viaduką per Jonavos gatvę ir tilto prieigas planuojama sutvarkyti iki 2024 m. pabaigos. Po projekto įgyvendinimo tiltas bus iš esmės rekonstruotas ir išplatintas. Tranzitinis transportas bus atskirtas nuo vietinio ir vyks viduriniu tiltu. Tai leis padidinti eismo pralaidumą ir saugumą bei padės sutaupyti daugybę valandų dabar spūstyse prarandamo laiko.
Rekonstravus šį tiltą, ketinama remontuoti likusį trečią (pietinį) tiltą per Nerį. Kai bus sutvarkyti visi trys tiltai, bus galima įgyvendinti paskutinį Islandijos plento projekto etapą, t. y. sutvarkyti ruožą tarp Biruliškių sankryžos ir Jonavos g.
Kelių direkcija primena, kad šį pavasarį taip pat šalia esančių dviejų senų tiltų per Nerį buvo pastatytas naujas tiltas (šiaurinis) ir viadukas per Jonavos gatvę, taip pat kelyje A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda netoliese pabaigtas ir kitas projektas – rekonstruota Giraitės sankryža, kuris yra „Via Baltica“ projekto dalis.