Tačiau kompanija ketina „ginti savo interesus“. Jos atstovas pabrėžė, kad „PSA Peugeot Citroen“ „laikosi taisyklių visose šalyse, kuriose veikia“. Jis taip pat pridūrė, kad bendrovės gaminamuose automobiliuose niekada nebuvo įdiegta įrangos, galinčios klastoti oro taršos rodiklius.
Teisminis šaltinis agentūrai AFP sakė, kad Paryžiaus prokurorai dar balandžio 7 d. pradėjo savo tyrimą dėl įtarimų, kad „PSA Peugeot Citroen“ galėjo manipuliuoti duomenimis, dėl ko „jų produktai galėjo tapti pavojingi žmonių ir gyvūnų sveikatai“.
Tačiau „PSA Peugeot Citroen“ teigia „ginsianti savo ir 180 tūkst. darbuotojų, klientų ir partnerių interesus“.
Verta paminėti, kad tokių pat įtarimų sukčiavimo tyrėjai turi ir dėl „PSA Peugeot Citroen“ konkurentės „Renault“ veiksmų. Pastaroji kaltinama tuo, kad esą jos vadovybė daugiau nei 25 metus žinojo apie dyzelinių ir benzininių automobilių oro taršos duomenų klastojimą.
Tačiau „Renault“ tokius kaltinimus neigia.
Be to, prancūzai domisi ir „Volkswagen“ bei „Fiat-Chrysler“.
Įtarimai „PSA Peugeot Citroen“ yra naujausias poslinkis didžiuliame skandale, kuris kilo automobilių gamybos sektoriuje 2015 metų rugsėjį, kaip „Volkswagen“ – didžiausia Europoje automobilių gamintoja – pripažino, jog vienuolikoje milijonų jos gaminamų automobilių, įskaitant 8,5 mln. mašinų Europoje, buvo įdiegta speciali programinė įranga, leidusi klastoti oro taršos duomenis.