Prancūzijoje liepos mėnesį „Peugeot“ pasiekė gerų pardavimo rezultatų

Liepos mėnesį Prancūzijoje „Peugeot“ tapo lengvųjų automobilių rinkos lydere, o naujasis „Peugeot 208“ užėmė 4,78 proc. rinkos dalį ir 2-ąją vietą rinkoje bei 1-ąją vietą tarp privačių pirkėjų.
„Peugeot 208“
„Peugeot 208“

Komercinių automobilių rinkoje „Peugeot“ užima antrąją vietą.

„Peugeot“ siūlo 4 modelių hibridinių ir elektrinių automobilių asortimentą, sulaukusį ypatingos valstybės finansinės paramos; tai „3008 HYbrid4“, 508 RXH, naujasis 508-asis „HYbrid4“ sedanas ir 100 proc. elektrinis automobilis „Peugeot iOn“.

Liepos pabaigoje „Peugeot“ markės lengvųjų ir komercinių automobilių rinkos dalis buvo 16,33 proc. Šiais metais išleidusi „3008 Hybrid4“, naująjį 107-ąjį, naująjį „Partner Tepee“, 208-ąjį, 508 RXH, 4008-ąjį ir „508 HYbrid4“ modelius, „Peugeot“ užėmė pirmąją vietą lengvųjų automobilių rinkoje.

Komercinių automobilių rinką papildžiusi naujais „Expert“ ir „Partner“ automobiliais, pagausinusiais šių automobilių asortimentą šalia automobilių „Bipper“ ir „Boxer“, markė liepos mėnesį užėmė 2-ąją vietą.

„Peugeot 508“, išleistas 2011 m. vasarį, yra savo klasės lyderis jau daugiau nei 10 mėnesių su nuolat augančia rinkos dalimi. Liepos mėnesį šio modelio rinkos dalis siekė 1,6 proc., o bendra – 1,4 proc., jis yra toli aplenkęs savo konkurentus ir iškėlęs „Peugeot“ markę į M2 klasės lyderius.

Hibridinė technologija 2012 metais sustiprino automobilių pasiūlą 2 modeliais. Po padidinto pravažumo universaliojo 508 RXH modelio šią išskirtinę technologiją – visiškai hibridinę dyzelinę sistemą – įgijo ir sedanas „508 HYbrid4“. Abiem šiems modeliams yra skiriama valstybės 4 000 eurų parama pagal dekrete numatytas salygas. „Peugeot“ šią paramą padvigubino ir teikia iki 4000 eurų nuolaidas visiems „HYbrid4“ technologiją naudojantiems automobiliams.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis