Nuo sausio pirmosios pagal Europos Sąjungos reikalavimus automobiliuose turi būti naudojamas „R1234yf“ oro kondicionierių aušinimo skystis, tačiau A ir B klasės modeliuose bei sportiškuose SL buvo naudojamas senesnio tipo aušinimo skystis „R134a“, kuris, pasak „Daimler“, yra atsparesnis degimui.
Naujienų agentūrai AFP „Mercedes-Benz“ atstovai pareiškė, kad ši problema liečia tik visiškai naujus automobilius. Jie pridūrė, kad negalėdami pasiūlyti vairuotojams tinkamų automobilių, „Mercedes-Benz“ siūlys kitas „Daimler“ grupės alternatyvas.
Pramonės gigantės atstovai teigia, kad naujausių tyrimų duomenimis, naujasis oro kondicionierių skystis turi žymiai didesnę tikimybę užsidegti ar sprogti avarijos metu.
Teigiama, kad naujojo tipo „R1234yf“ skysčio gamintojai tokius kaltinimus neigia, tuo tarpu Vokietijoje „Mercedes-Benz“ automobiliams buvo leidžiama naudoti senesnio tipo skystį.
„Daimler“ tvirtina, kad net ir priėmus sprendimą drausti prekiauti naujais minėtų modelių „Mercedes-Benz“ automobiliais Prancūzijoje, jie vis tiek naudos seno tipo skystį, kol pramonėje nebus pasiūlyta nauja alternatyva.
Negana to, Europos Komisija grasina atšaukti A ir B klasę bei SL modelius iš visos Europos rinkos dėl minėtų reikalavimų neatitikimų. Negana to, EK taip pat nurodė Vokietijai nuo rugsėjo nebeleisti naudoti senojo tipo oro kondicionierių skysčio.