„Matra“ kompanija, įkurta 1945 metais, gamino ne tik automobilius, bet ir aeronautikos technologijas, ginklus, dviračius. Skirtingos „Matra“ atšakos netgi buvo įsiliejusios į pramogų verslą bei žiniasklaidą. Bet mums kur kas įdomesni automobiliai.
Pavyzdžiui, René Bonneto sukurtas „Matra Djet“, gamintas nuo 1962 metų, yra pirmasis keliams skirtas serijinės gamybos automobilis su varikliu viduryje. Taip, būtent „Djet“, o ne koks „De Tomaso“ ar „Lamborghini“ kūrinys, tapo šios superautomobilių konfigūracijos pradininku.
Kaip atsirado „Matra Rancho“
1967 metais „Djet“ pakeitęs „Matra 530“ buvo galingesnis, rafinuotesnis ir patogesnis, bet ne toks populiarus kaip vėliau pasirodę „Bagheera“ ir „Murena“ modeliai. Pastarieji du automobiliai turėjo įdomią savybę – vienoje eilėje buvo trys sėdynės. Tai sportiškiems „Bagheera“ ir „Murena“ suteikė papildomo praktiškumo, kuris įprastai tokiuose automobiliuose nebuvo sutinkamas.