Daugelio įprastą gyvenimo ritmą sutrikdęs karantinas kelininkams suteikė daugiau laisvės ir erdvės tvarkant miesto gatves.
„Per praėjusius kelis mėnesius Kaune darbai nė kiek nesustojo ir toliau vyksta visu pajėgumu: atnaujinami susidėvėję inžineriniai tinklai, tvarkomos gatvės, šaligatviai, įrengiami dviračių takai, asfaltuojami keliai. Tai yra elementari ir tiesiog privaloma miesto higiena. Kartu juda ir didieji projektai, tampantys tvirtu pagrindu dar stipresniam Kauno augimui“, – sakė Kauno meras Visvaldas Matijošaitis.
Kauno miesto savivaldybės Miesto tvarkymo skyriaus vedėjo Aloyzo Pakalniškio teigimu, nors karantino suvaržymai daugeliui žmonių sukėlė tam tikrų nepatogumų, ženkliai sumažėję transporto srautai leido gatvių tvarkymo darbus atlikti greičiau ir saugiau.
„Pavyzdžiui, remontuojant A.Baranausko gatvę, joje buvo svarstoma visiškai sustabdyti eismą, bet, sumažėjus automobilių srautams, darbai galėjo vykti neuždarant gatvės. Tuo metu kai kurias mažesnes gatves baigėme remontuoti greičiau nei buvome suplanavę“, – apie palankų metą kelininkams pasakojo A.Pakalniškis.
Kompleksinis atnaujinimas
Kovo 11-osios gatvės kapitalinis remontas prasidėjo nuo šaligatvių bei požeminių tinklų atnaujinimo tarp V.Krėvės ir Taikos prospektų. Šios atkarpos važiuojamosios dalies, pėsčiųjų takų remonto bei dviračių tako įrengimo darbus planuojama užbaigti iki rudens.
Raudonos spalvos dviračių takas drieksis atkarpoje nuo Savanorių iki Taikos prospekto dešinėje pusėje, toliau bus įrengtas bendras pėsčiųjų ir dviračių takas.
„Gatvė ilga ir joje skirtingu metu, skirtingose vietose darbus atlieka keli rangovai. Šiuo metu vykdomi ardymo bei kelio bortų įrengimo darbai, kasdien darbuojasi apie dešimt darbuotojų. Lygiagrečiai atnaujinamos požeminės komunikacijos. Vėliau ateis eilė atkarpai tarp Savanorių prospekto ir Partizanų gatvės“, – vardijo A.Pakalniškis.
Dėmesys sankryžų dangai
Pasak pašnekovo, ypatingą dėmesį planuojama skirti gatvės dangos atnaujinimui visose Kovo 11-osios gatvės sankryžose: „Sankryžų ir viešojo transporto sustojimų danga dėl nuolatinių stabdymų patiria didžiausias apkrovas ir ilgainiui deformuojasi. Todėl šias vietas sutvirtinsime, įrengsime kokybiškus pagrindus, kad danga tarnautų kaip įmanoma ilgiau.“
Užtikrinant eismo saugumą ir patogumą vairuotojams 2,8 km ilgio gatvėje bus rekonstruotos automobilių stovėjimo aikštelės ir įrengtas išilginis parkavimas.