Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Premjera: „Dacia“ pristatė naująjį „Sandero“ ir „Sandero Stepway“, paskelbė kainas

Pirmadienį „Renault“ grupė surengė nuotolinį naujųjų „Dacia“ modelių pristatymą – „Sandero“ ir paaukštintos modifikacijos, vadinamojo krosoverio „Sandero Stepway“.
Naujoji „Dacia Sandero“
Naujoji „Dacia Sandero“ / Gamintojo nuotr.

„Dacia“, sulig antros kartos „Duster“ debiutu, šovė į aukštumas. Gamintojas rado raktą į pigių, bet funkcionalių automobilių pirkėjų širdis. Panašu, kad „Dacia“ perėmė seną „Škoda“ šūkį – „Ir į darbą, ir į sodą...“. Tiesa, dabartinis „Dacia“ šūkis „Simple is smart“ juk ir primena „Simply clever“. Tiesa, ne „Duster“, o „Sandero“ tapo šio rumunų-prancūzų gamintojo bestseleriu.

Penkiolikos didžiausių šalių rinkose pernai parduota 277 934 tūkst. „Sandero“, 269 399 tūkst. „Renault Clio“ ir 209 196 tūkst. „Duster“.

Daugiau techninių detalių apie siūlomas jėgaines ir transmisijas pateiksiu po automobilio bandymų. O kol kas – pradinės žinios, kurias surinkau nuotolinio pristatymo metu.

„Sandero“ kainos

Trečios kartos (debiutavo 2008 m.) „Sandero“ kainos – nuo 10 120 Eur (su silpniausiu SCe 65 varikliu) iki 12 160 Eur (su TCe 100 LPG) varikliu ir 13 260 Eur (TCe 90 su CVT).

„Sandero Stepway“ (jis aukštesnis už „Sandero“ 41 mm) – nuo 12 000 Eur (su TCe 90) iki 13 100 Eur (su TCe 100 LPG) ir 14 110 Eur su (TCe 90 su CVT).

LPG varikliai išskiriami neveltui – Marcin Kurkiewicz „Renault“ vykdomasis direktorius Baltijos šalių rinkai, sakė įsitikinęs, kad „dujiniai“ automobiliai sudarys 20-30 proc. visų pardavimų. Juo labiau, kad kas ketvirta degalinė Europoje siūlo ir LPG.

Kuo, be mažos kainos, ypatinga naujoji „Dacia Sandero“?

Išraiškingas siluetas ir naujai suprojektuota priekinė kėbulo dalis, nauja Y raidės formos šviesadiodžių žibintų linija (prekės ženklas). Salonas, talpi bagažinė ir praktiškos dėtuvės.

Iš pirmo žvilgsnio „Sandero“ dabar atrodo platesnis ir labiau pritūpęs. Jis 37 mm platesnis už savo pirmtaką. Viduje daugiau erdvės: salonas praplatėjo 8 mm (iki 1395 mm), gale sėdinčių keleivių kelių erdvė padidėjo 42 mm iki 186 mm. Bagažinė tapo 8 l erdvesnė (410 l). Negailinčių vieno kito papildomo šimto eurų, „Sandero“ vilios elektriniu stiklo stoglangiu.

Automobilio aukštis 1499 mm, prošvaisa 133 mm. Ilgis 4088 mm. Įdomu, kad stogas pažemėjo 10 mm, tačiau galinis stogo oro aptakas – 20 mm. Tai – aliuzija į madingas nuožulnias linijas.

Gamintojai pirkėjams siūlys trijų lygių multimedijas. Pigiausia „Media Control“, turinti vos du garsiakalbius. Antra – „Media Display“ ir trečia, „Media Nav“, veikianti ne per „Bluetooth“, o per Wi Fi.

Automobilis surinktas ant naujos CMB-F platformos, kuri yra lengvesnė, leidžia diegti daugiau elektroninių pagalbininkų. Be avarinio stabdžio ar aklos zonos radaro, „Dacia“ nori nustebinti nauja priekine pakaba, kuri geriau sugeria nelygumus. 144 mm ilgesnė ratų bazė posūkiuose automobilį išlaikys stabilesnį.

„Įkalnės stabdis“ pravers mažiau patyrusiems. Jis, atleidus stabdį, automobilį išlaiko 2 sek.

Kitos metų premjeros

Tiesa, „Renault“ grupė šiemet žada nustebinti ir miesto elektromobiliu „Dacia Spring“, ir C klasės SUV coupe „Renault Arkana“. „Kangoo Van“, kuris sužavės visiškai atidaromu šonu (netrukdys rėmas) – modelio šūkis „Sezamai atsiverk“. Taip pat komercinio transporto gama, kurioje gamintojas akivaizdžiai pirmauja.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais
Reklama
Žaidimų industrijos profesionalus subūrusiems „Wargaming“ renginiams – prestižiniai tarptautiniai apdovanojimai