Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Premjera: pristatytas naujasis „Peugeot 408“

Kūrybiškais sprendimais garsėjantys Prancūzijos gamintojo dizaineriai C segmentui paruošė fastbeką (fast back) – „Peugeot 408“. Tai pirmas toks šio gamintojo modelis. Prieš tai šia kryptimi pasuko ir Korėjos gamintojai.
„Peugeot 408“
„Peugeot 408“ / Peugeot nuotr.

Naujasis 408 modelis užpildys „Peugeot“ prekių ženklui itin svarbių C segmento automobilių gamą. Per pastaruosius kelerius metus prancūzai pristatė kelis šio segmento atstovus: 3008 ir 5008 miesto visureigius ir tris vienas po kito pristatytus 308 sedanus bei 308 SW universalus. 408-asis užims aukščiausią poziciją tarp visų prekių ženklo siūlomų C segmento modelių.

Dinamiškas ir novatoriškas išorės dizainas

408 išorės dizainas nepanašus į jokio kito automobilio. Ant įvairaus tipo jėgainėms skirtos EMP2 (efektyviosios modulinės platformos) gaminamo modelio ratų bazė yra itin ilga ir siekia 2 787 mm, todėl gale sėdintys keleiviai galės mėgautis didele erdve. Bendras kėbulo ilgis sudaro 4,69 m, o plotis užlenkus veidrodėlius – 1,859 m.

Automobilio priekyje išsiskiria tarp naujos kartos „Peugeot“ modeliams būdingų vizualiai praplatintų sparnų sumontuotas ilgas variklio dangtis. „Matrix LED“ technologija leido suformuoti itin siaurus priekinius žibintus ir tuo pat metu įrengti aukščiausio lygio apšvietimą.

Žvelgiant į naujojo „Peugeot 408“ profilį, aiškiai pastebimas skirtumas tarp juodo plastiko apdailos ir kėbulo spalva nudažytų paviršių. Toks dizaino sprendimas pasirinktas siekiant suteikti siluetui daugiau rafinuotumo ir dinamiškumo.

„Liūto“ kėbulas bus dažomas viena iš šešių siūlomų spalvų. Pažymint šio modelio debiutą rinkoje, bus siūloma nauja „Obsession Blue“ mėlyna spalva. Pirkėjai galės rinktis ir naujo atspalvio „Titanium Grey“ pilką, „Artense Grey“ pilką (siūloma tik „Allure“ įrangos lygiui), „Elixir Red“ raudoną, „Pearl White“ baltą arba „Black Perla Nera“ juodą spalvas.

Vairavimo pojūčiai ir nauja mygtukų sistema

Vienas svarbiausių skiriamųjų bruožų viduje yra PEUGEOT „i-Cockpit“ įranga – pastarąjį dešimtmetį su kiekviena karta ji buvo vis labiau modernizuojama. Papildomą funkcionalumą suteiks naujos kartos PEUGEOT „i-Connect“ multimedijos sistema.

Ergonomiškas naujojo 408 vairas palengvins multimedijos (grotuvo ir telefono) ir kai kurių pagalbinių sistemų valdymą. Tiesiai virš vairo akių lygyje įrengtas naujas skaitmeninis prietaisų skydelis su 10 colių ekranu.

Toks įrangos išdėstymas leido kiek žemiau sumontuoti 10 colių jutiklinį ekraną, tad vairuotojui jis dar patogiau pasiekiamas ranka. Sistemoje naudojami po centriniu ekranu įtaisyti suasmeninamų funkcijų „i-toggles“ mygtukai.

Kiekvienas jutiklinis „i-toggles“ mygtukas leidžia akimirksniu pakeisti klimato kontrolės parinktis, telefone rasti norimą adresatą, aktyvuoti programėlę ar kitą vairuotojo pasirinktą funkciją.

Naujajame PEUGEOT 408 užtikrinamos aukščiausio lygio jungiamumo galimybės. Išmaniojo telefono programėles automobilio ekrane leidžianti valdyti funkcija dabar veikia belaidžiu būdu. Taip pat bus įmanoma „Bluetooth“ ryšiu su automobiliu susieti du išmaniuosius įrenginius. Į standartinę jungiamumo įrangą taip pat įtraukti keturi C tipo USB lizdai.

Efektyvumas ir emisijos

Projektuodami ir tobulindami naująjį 408 modelį, PEUGEOT inžinieriai siekė maksimaliai padidinti svarbiausių mazgų efektyvumą. Tai leido sumažinti degalų sąnaudas ir CO₂ emisiją.

Išskirtinis dėmesys buvo skirtas naujojo „Peugeot 408“ aerodinamikai, o tai leido dar labiau pagerinti pagrindinius rodiklius. Visų kėbulo detalių, įskaitant buferius, bagažinės duris, difuzorių, veidrodėlius ir netgi dugno apsaugą, forma buvo optimizuota. Šį darbą bendromis jėgomis atliko dizaineriai ir aerodinamikos inžinieriai, o jiems talkino 9X8 superautomobilį projektavę kolegos.

Nuo pat debiuto rinkoje naujasis „Peugeot 408“ galės būti komplektuojamas su viena iš dviejų skirtingų įkraunamųjų hibridinių jėgainių. „Hybrid 225“ modelio hibridinę sistemą sudarys benzininis 180 AG (132 kW) „PureTech“ variklis ir 81 kW elektros motoras. „Hybrid 180“ versijoje vidaus degimo variklio galia bus kiek mažesnė ir sieks 150 AG (110 kW).

Abiejuose priekiniais ratais varomuose įkraunamuosiuose hibriduose bus montuojamos e-EAT8 aštuonių laipsnių automatinės transmisijos ir 12,4 kWh talpos ličio jonų baterijos, kurių energijos perdavimo galia sieks 102 kW.

Gamoje taip pat bus vienas vidaus degimo variklis – 1,2 litro darbinio tūrio, 130 AG galios trijų cilindrų „PureTech“ motoras. Jis atitinka „Euro 6“ emisijos standartą. Netrukus taip pat debiutuos ir 100 proc. elektra varoma 408 modelio versija.

Naujajame Peugeot 408 diegiamos pažangiausios pagalbinės vairavimo sistemos. Joms reikalingus duomenis perduoda 6 vaizdo kameros ir 9 radarai. Su šiomis technologijomis manevruoti aikštelėse ir keliauti užmiestyje yra saugiau bei komfortiškiau nei kada nors anksčiau.

Dalis šių sistemų buvo perimtos iš aukštesnio segmento automobilių. Svarbiausios iš jų yra prisitaikantysis greičio palaikymas, turintis „Stop and Go“ funkciją; automatinis avarinis stabdymas, turintis pėsčiųjų bei dviratininkų atpažinimo funkciją; praplėsto funkcionalumo kelio ženklų atpažinimas ir informacijos pateikimas skaitmeniniame prietaisų skydelyje; naktinis matymas ir automatinis ilgųjų šviesų perjungimas.

Salonas ir sėdynės

Naujasis „Peugeot 408“ yra aukščiausios klasės C segmento modelis, kurio keleivių patogumą kelionėse užtikrins siūloma įvairi komforto įranga ir naujausios technologijos.

Ypač komfortiškos yra priekinės automobilio sėdynės – nepriklausoma Vokietijos ergonomikos ir sveikatos ekspertų asociacija joms skyrė „Sveikesnės nugaros kampanijos“ sertifikatą AGR (vok. „Aktion für Gesunder Rücken“). Šis aukščiausio lygio įvertinimas skiriamas už ergonomiką ir plačias sėdynių reguliavimo galimybes.

Dėl ilgos – 2 787 mm apimančios – ratų bazės gale sėdintys keleiviai turi itin daug vietos. PEUGEOT 408 galinėse sėdynėse įsitaisiusiems keleiviams skirta erdvė yra didžiausia šiame segmente. Išskirtinis rodiklis – 188 mm siekiantis laisvas atstumas keliams.

Naujasis 408 taip pat išsiskiria bagažinės talpa. Nulenkus galinių sėdynių atlošus, pakrovimo tūris padidėja nuo 536 iki 1 611 litrų. Modelyje su vidaus degimo varikliu į šį rodiklį įskaičiuojama ir po bagažinės kilimėliu įrengta papildoma 36 litrų ertmė. PRESS KITNulenkus sėdynes, automobilio gale galima sudėti iki 1,89 metro ilgio daiktus.

Padidinti keleivių komfortą padeda puiki oro kondicionavimo sistema. Naujajame PEUGEOT 408 montuojama oro kokybės stebėjimo įranga, kuri nuolatos analizuoja į saloną patenkančio oro sudėtį. Ši sistema gali automatiškai aktyvuoti uždarą oro apytaką. GT ir aukštesnio įrangos lygio modeliuose papildomai veikia žalingas dujas bei kietąsias daleles filtruojanti įranga. Informacija apie oro kokybę pateikiama centriniame ekrane.

Naujajame PEUGEOT 408 montuojama drauge su kitu žinomu Prancūzijos prekių ženklu „Focal“ daugiau nei trejus metus tobulinta aukščiausios kokybės Hi-Fi garso sistema. Ją sudaro pagal patentuotas technologijas pagaminti 10 garsiakalbių, kuriems perduodamas „Arkamys“ technologijos apdorotas skaitmeninis signalas. Visi garsiakalbiai prijungti prie naujo 12 kanalų 690 W galios stiprintuvo.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Testas.14 klausimų apie Kauną – ar pavyks teisingai atsakyti bent į dešimt?
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs