„Ford Kuga“ hibridinė „Plug in“ versija nespėjo atvykti į Lietuvą. Tad konkurse gamintojui atstovauja dyzelinė versija.
Variklis | Dyzelinis |
Maksimali galia kW/AG | 120 AG |
Maksimalus sukimo momentas Nm | 300 |
Pavarų dėžė | Automatinė |
Įsibėgėjimas nuo 0 iki 100 km/val. | 12 |
Maksimalus greitis km/val. | 177 |
Degalų sąn. (ES), m/u/v, l/100 km | 5,4/4/4,5 |
Bazinio modelio kaina Eur | 26 990 |
Pristatomo automobilio kaina Eur | 33 750 |
Galima užsisakyti „mild-hybrid“ arba klasikinę hibridinę jėgainę, įkraunamą hibridą, „Titanium“ komplektaciją, „St-Line“ sportinę komplektaciją ir prabangią versiją „Vignale“. Pirkėjams palikta rinktis iš 1,5 ir 2 litrų darbinio tūrio „EcoBlue“ dyzelinių ir 2 litrų darbinio tūrio „EcoBoost“ benzininio variklių. Taip pat debiutuoja nauja 8 laipsnių automatinė pavarų dėžė.
„Kuga“ – pirmasis Europoje „Ford“ modelis su įkraunama hibridine jėgaine. Ją sudaro 2,5 litro darbinio tūrio benzininis variklis, elektros variklis ir generatorius bei 14,4 kWh ličio-jonų akumuliatorius. Jėgainė generuoja 225 AG galią, o „Kuga“, varomas vien elektra, gali nuvažiuoti 50 kilometrų. Tokia architektūra leidžia sutaupyti iki 1,2 l degalų 100 kilometrų kelio ir anglies dvideginio emisiją sumažinti 29 g/km.