Pretendentas tapti „Lietuvos metų automobiliu 2021“: „Mercedes-Benz E 300 e 4MATIC“

Spalio 27 d. startavo Lietuvos žurnalistų autoklubo rengiamas konkursas „Lietuvos metų automobilis 2021“. Nugalėtoją komisija paskelbs lapkričio 27 d. Taip pat – ir skirtingų nominacijų nugalėtojus. Susipažinkite su atnaujintu „Mercedes-Benz E 300 e 4MATIC“.
Mercedes-Benz E 300 e 4MATIC
Mercedes-Benz E 300 e 4MATIC / V.Pilkausko nuotr.

BALSAVIMAS: Išrinkite TAUTOS AUTOMOBILĮ 2021

„Mercedes Benz“ E klasės akcentai – neprilygstamas komfortas, saugumas, valdymo lengvumas, puiki ergonomika viduje. Daugelio, bandžiusių atnaujintą „Mercedes-Benz E 300 e 4MATIC“, nuomone, turbūt sunkiau sugalvoti dar geresnę prietaisų panelę, nei sukūrė vokiečiai.

Mercedes Benz E klasė

Variklis Benzinas 1991 kub. cm., elektra
Maksimali galia kW/AG esant aps. 333;245;5500
Maksimalus sukimo momentas Nm/aps. 700;1600-2000
Pavarų dėžė Automatinė 9G-Tronic
Įsibėgėjimas nuo 0 iki 100 km/val. /sek. 5,8
Maksimalus greitis km/val. 245
Varantieji ratai Visi
Degalų sąn. (ES), m/u/v, l/100 km 1,9/8,8
Bazinio modelio kaina Eur 52 744
Pristatomo automobilio kaina Eur 81 364

Nuo 1946 metų pasaulio gatvėse pasirodė daugiau nei 14 milijonų E klasės sedanų bei universalų – tai yra populiariausias „Mercedes-Benz“ per visą gamintojo istoriją. Šių metų kovo pradžia žymi naują iškilmingos automobilio istorijos puslapį – naujojo E klasės modelio premjerą. 2016 m. debiutavęs dešimtosios kartos modelis buvo kosmetiškai atnaujintas, o jo įranga papildyta išmaniais vairavimo asistentais bei patobulintais varikliais.

V.Pilkausko nuotr./Mercedes-Benz E 300 e 4MATIC
V.Pilkausko nuotr./Mercedes-Benz E 300 e 4MATIC

Modelio pavadinime „E“ reiškia ne tik klasę, bet ir efektyvumą: iš viso siūlomi septyni sedanai bei universalai įkraunami hibridai (angl. „plug-in“), turintys dviejų ar keturių ratų pavarą. Efektyvūs bei galingi benzininiai varikliai pasiekia nuo 115 iki 270 kW pajėgumą, dyzeliniai – nuo 118 iki 243 kW.

Pirmąkart į E klasę montuojamas šešių vienoje eilėje išdėstytų cilindrų benzininis variklis su naujos kartos integruotu starteriu ir generatoriumi (ISG). Taip pat siūlomas ir visiškai naujas keturių cilindrų benzininis M 254 variklis su ISG bei 48 voltų elektros įtampos sistema, o dar daugiau variklių bei važiavimo režimų yra didesnio pravažumo „All-Terrain“ versijoje.

Plačiau apie E klasę

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų