Vairuojant kiekvieną naują „Škoda Octavia“ modelį kyla tas pats klausimas: ir kaip jie sugeba savo dydžiu pataikyti tarp „Volkswagen“ modelių išmatavimų, kaip sugeba sąlygiškai tame pačiame automobilyje surasti vis daugiau keleiviui naudingos erdvės? Tarkime, vien „Octavia“ bagažinės erdvė padidėjo 10 l iki 600 l.
Tad pirmas įspūdis akivaizdus: „Octavia“ yra sumažintas „Superb“ variantas. Tačiau, kieme pastatęs ją šalia penkerių metų „Audi A6“ sedano, nustebau – beveik vienodo dydžio.
Kažkuo panašus ir dizainas. „Škoda“ (sedanas) savo linijomis labai primena kupė stogo „bangą“, tad pirma mintis – agresyvesnis, dailesnis modelis, išlaikęs ankstenių modelių DNR.
Škoda Octavia
Variklis | Dyzelinis, 1968 cm3 |
Maksimali galia kW/AG | 110 /150 |
Maksimalus sukimo momentas Nm/aps. | 360 / 1600-2750 |
Pavarų dėžė | 7 laipsnių DSG |
Įsibėgėjimas nuo 0 iki 100 km/val. /sek. | 8,7 |
Maksimalus greitis km/val. | 227 |
Varantieji ratai | Priekiniai |
Degalų sąn. (ES), m/u/v, l/100 km | 4,4 / 3,3 / 3,7 |
Bazinio modelio kaina Eur | 17 376 |
Pristatomo automobilio kaina Eur | 29 100 |
Vairavimas jau seniai yra ne tik fizinis ar techninis veiksmas, bet pirmiausia – emocija. Nors „Octavia“ išliko visi „Simply Clever“ sprendimai su gremžtukais (ant degalų bako) ir šepečiais ar skėčiais (vairuotojo durelėse), labiausiai stebino ir džiugino kiti dalykai: skaitmeninis skydelis, atkeliavęs iš „Volkswagen“, rodmenų projekcija ant priekinio stiklo, labai minimalistinė pavarų perjungimo svirtis („Octavia“ DSG versijoje pirmą kartą naudojama elektroninės svirties sistema). Ir apdailos, medžiagos, kurios sufleruoja, kad „Octavia“ jau seniai nebėra vadybininko mašina – tiktų ir praktiškam verslininkui.