Dauguma B segmento modelių nepaliaujamai didėja, tačiau naujasis „Yaris“ yra netgi mažesnis už pirmtaką. Ir nors dabar jis trumpesnis nei 4 metrai, padidinus salono erdvę atstumas tarp ašių padidėjo 50 mm.
Toyota Yaris
Variklis | 1,5l Hybrid Dynamic Force |
Maksimali galia kW/AG esant aps. | 116/85/3600 |
Maksimalus sukimo momentas Nm/aps. | 2120/3600 |
Pavarų dėžė | e-CVT |
Įsibėgėjimas nuo 0 iki 100 km/val. /sek. | 9,7 |
Maksimalus greitis km/val. | 175 |
Varantieji ratai | Priekiniai |
Degalų sąn. (ES), m/u/v, l/100 km | 3,4 / 3,4 / 3,9 / 5,5 / 4,3 |
Bazinio modelio kaina Eur | 13 900 |
Pristatomo automobilio kaina Eur | 23 390 |
Gamyboje pirmą kartą naudota „GA-B“ platforma leido sumažinti automobilio aukštį, padidinti plotį 50 mm, o tarpvėžę – 57 mm, todėl jis yra žemas, platus ir atletiškas. Atsikišusios priekio ir galo detalės dar labiau išryškina kompaktišką dydį ir vieną geriausių klasėje apsisukimo spindulių, padedantį patogiau važinėti mieste ir parkuoti.
Platformos konstrukcija ir kėbulas kurti taip, kad sumažėtų triukšmingumas salone. Inžinieriai ypač daug dėmesio skyrė vietoms, per kurias į saloną patenka daugiausia išorės triukšmo, t. y. prietaisų skydeliui ir dugnui, ir pritaikė konstrukciją jam slopinti.
Automobilio salonas buvo gaminamas vadovaujantis principu „mažiau yra daugiau“. Itin kruopščiai surinktas interjeras išsiskiria solidumu ir aukšta kokybe bei erdve, prilygstančia didesnių automobilių klasei. Naujajame „Yaris“ atsirado daugiau vietos tarp vairuotojo ir priekinio keleivio (20 mm), taip pat sumontuotas platesnis centrinis prietaisų skydelis.
Aukščiausią naujojo „Yaris“ kokybę pabrėžia ir tokie elementai kaip šildomas vairas, melsvas apšvietimas ties kojomis, durelėmis ir centriniu prietaisų skydeliu, išmaniojo telefono integracija su „Apple CarPlay“ ir „Android Auto“, 10 colių spalvotas projekcinis ekranas ant priekinio stiklo. Galimos vien tik LED šviesos, apimančios ir rūko žibintus.
Dar efektyvesnė hibridinė pavara
Automobilį kūrusių inžinierių tikslas buvo ne tik pristatyti dar efektyvesnę hibridinę pavarą, bet ir užtikrinti smagesnes važiavimo savybes, specialiai pritaikytas Europos keliams.
Duomenys tik patvirtina įspūdingus rezultatus. Bendras efektyvumas padidintas 20 proc., kuris įprastai pasiekiamas dinamikos sąskaita. Tačiau bendra sistemos galia padidėjo 16 proc. iki 116 AG, o dinamika pagerėjo 15 proc. ir dabar nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgėjama per 9,7 sekundės.
Pagerintos ir važiavimo elektros režimu galimybės: vien tik ja galima važiuoti iki 130 km/val. greičiu, o mieste dar dažniau naudoti tik elektros energiją.