„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

Pretendentas tapti „Lietuvos metų automobiliu 2023 m.“: „Maserati Grecale“

Konkurse „Lietuvos metų automobilis 2023 m.“ dalyvauja 27 pretendentai. Abėcėlės tvarka pristatome visus automobilius, kovojančius dėl nugalėtojo karūnos. Savo balsą „Tautos automobilio“ nominacijoje skirkite apklausoje po tekstu.
Pretendentas tapti „Lietuvos metų automobiliu 2023 m.“: „Maserati Grecale“
Pretendentas tapti „Lietuvos metų automobiliu 2023 m.“: „Maserati Grecale“ / V.Pilkausko nuotr.

Visa informacija apie automobilius, komisiją, renginius

Savo balsą už TAUTOS AUTOMOBILĮ skirkite čia.

Jei sportiškų automobilių gamintojas „Porsche“ į visureigių rinką žengė 2003 m. ir pristatė „Cayenne“, tai itališkų „Maserati“ gamintojai deramą atsaką surado tik 2016 m. ir pasiūlė rinkai „Levante“. Todėl šiemet Lietuvoje pristatytas D segmento visureigis „Grecale“, kaip nesunku nuspėti, yra atsakas į 2014 m. daugeliui kvapą atėmusį „Porsche Macan“.

Tai kodėl „Maserati“ vis dėlto nėrė į D dydžio visureigių nišą? Juolab, kad net 50 proc. „Maserati“ produkcijos nuo šiol sudarys naujasis „Grecale“ (24 tūkst. vnt. per metus). Ir ne daugiau.

VIDEO: Lietuvoje pristatytas sportiškas visureigis Maserati Grecale: pirmas žvilgsnis

„Maserati“ atstovai mano, kad prabangus „Porsche“ tapo masiniu arba „nacionaliniu“ automobiliu ne tik mūsų šalyje. Gatvėse išties labai daug visureigių „Macan“ ir „Cayenne“. O nemaža dalis brangesnių automobilių pirkėjų (tarkime, iki 150-180 tūkst. Eur) už šią kainą nori ne tik sportiškumo ir komforto, bet ir išskirtinumo.

„Maserati“ gamintojai išskirtinumą žada sąmoningai ribodami automobilių tiražą. Tai paaiškina, kodėl bent jau kol kas „Maserati“ gamoje dominuos ne „Levante“ ar „Ghibli“, o būtent Viduržemio jūros vėjo vardu pavadintas „Grecale“.

Kad jau prabilome apie kainą, tai pats prabangiausias (Trofeo komplektacija) „Grecale“ su „Nettuno“ varikliu, išvystančiu 520 AG, kainuoja apie 130 tūkst. Tarpe tarp Trofeo ir GT yra Modena lygmuo. O vėliausiai pasirodys ir pirmasis 100 proc. elektrinis visureigio variantas „Folgore“.

Suprasti akimirksniu

  • Variklis: benzininis hibridinis, 1995 cm3.
  • Maks. galia, AG;kW;aps./min. – 300AG (223kW).
  • Pavara: 8 pavarų ZF automatinė, 4x4.
  • Bagažinės talpa l – 535.
  • Ilgis/Plotis/Aukštis, mm – 4846/1948/1670.
  • Įsibėgėjimas iki 100 km/val., sek. – 5,6.
  • Maksimalus greitis km/val. – 240.
  • Degalų sąn. (ES), m/u/v, l/100 km – 9,2/7,8/8,8.
  • CO2 emisija, g/km – 199.
  • Pigiausio modelio kaina Eur – 75988.
  • Pristatomo modelio kaina Eur – 93013.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“
Reklama
„Energus“ dviratininkų komandos įkūrėjas P.Šidlauskas: kiekvienas žmogus tiek sporte, tiek versle gali daugiau
Reklama
Visuomenės sveikatos krizė dėl vitamino D trūkumo: didėjanti problema tarp vaikų, suaugusiųjų ir senjorų