Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Pretendentas tapti metų automobiliu: „Hyundai Kona“

„Visi nauji automobiliai atrodo vienodai!“, – tvirtina tauta ir piktai grūmoja kumščiu. Kiek bežiūrėčiau į tuos modelius – nesutinku, skirtingi tie automobiliai, bet gi nesiginčysi su tauta. Nesutinka ir „Hyundai“, kurie pastaruoju metu dizaineriams ne tik leido, bet, matyt, net nurodė pasileisti plaukus ir prieš piešiant naujų modelių dizainą.
Lietuvos metų automobilis 2024 m.: pretendentai
Lietuvos metų automobilis 2024 m.: pretendentai / Vytauto Pilkausko nuotr.

Balsuokite už jums patikusį Tautos automobilį, apklausą rasite čia.

Korėjiečiai savo portfolio turi jau ne vieną labai skirtingai atrodantį modelį, bet skirtingai ne tik nuo kitų, esančių rinkoje, bet ir vienas nuo kito. Jeigu ir galima rasti kažkokią vieną dizaino kalbą tarp Hyundajų, tai čia tas pats, kaip telšiškio žemaičiavimą ir varėniškio padzūkavimą vadinti ta pačia lietuvių kalba.

Taigi "Kona“. Šitas modelis nepanašus į nieką. Pirmosios kartos „Kona“ buvo negraži, bet facelift išvaizdą sutvarkė. N-line ar net karštoji N versija atrodė gerai, o važiavo puikiai. Tuomet išvydome šią, naują, antrąją kartą. Ir nežinau kaip apibūdinti tą tikrai kitokį dizainą. Atskirų elementų, kaip štai LED juostos prieky ar gale, yra gražių, bet bendroje visumoje „Kona“ išvaizda mažiau vientisa nei suneštinis vaišių stalas iš likučių antrąją Kalėdų dieną.Bet nepaisant to, „Kona“ jau turi apdovanojimų užsienio rinkimuose.

Ir ne veltui – važiuoja ji labai gerai, komfortiškai. Bose muzika groja puikiai, viskas ergonomiška ir patogu. Salonas korėjietiškai paprastas, tačiau visos funkcijos turi po mygtuką – valdyti lengva ir intuityvu. Gražu? Spręskite patys.

Nors tai ir kompaktinės klasės SUV, komplektacijoje galima rasti viską – vėdinamos sėdynės, šildomas vairas, 360 laipsnių kameros ir kas tik nori. Korėjiečiai, skirtingai nuo europiečių, opcijų negaili ir už kiekvieną neišrašo atskiros eilutės sąskaitoje.

Konkurse turime dvi „Konas“ – elektrinę ir hibridinę. Pastaroji po 200 km mieste rodė 6,2 l sąnaudas, o elektrinė per EV testą fiksavo 20,7 kWh/100km. Skaičiai tik prisideda prie geros vairavimo patirties.

Jeigu išvaizda ir kaina tinka, „Kona“ yra puikus savo klasės automobilis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs