Pretendentas tapti „Metų automobiliu“: „Renault Megane E-TECH“

Konkurse „Lietuvos metų automobilis 2023 m.“ dalyvauja 27 pretendentai. Abėcėlės tvarka pristatome visus automobilius, kovojančius dėl nugalėtojo karūnos. O jus kviečiame balsuojant išrinkti TAUTOS automobilį.
Megane E-Tech Electric
Megane E-Tech Electric / Renault nuotr.

Visa informacija apie automobilius, komisiją, renginius

Savo balsą už TAUTOS AUTOMOBILĮ skirkite čia.

„Megane E-TECH Electric“ yra pirmasis „Renault“ modelis, kuriame išnaudoti visi naujos, specialiai elektromobiliams sukurtos, CMF-EV platformos privalumai. Joje sumažintas variklio skyrius, nes elektriniai komponentai kompaktiškesni nei vidaus degimo variklių.

Be to, ši platforma suteikė galimybę pailginti važiuoklės bazę iki 2,68 m (bendras automobilio ilgis siekia 4,2 m, aukštis – 1,5 m), o ratus sumontuoti į platformos kampus: taip gauta papildoma erdvė keleiviams ir bagažui – papildomiems daiktams skirtų erdvių bendras tūris salone siekia 30 litrų, o bagažinės talpa nenulenkus sėdynių – 440 litrų.

Dėl iš esmės pakeistos važiuoklės ir vairo sistemos elektromobilio baterija sumontuota tiesiai po grindimis. Ji yra plonesnė nei kada nors anksčiau – 110 mm, o elektromobilio svorio centras yra 90 mm žemiau nei „Megane“ modelyje su vidaus degimo varikliu.

CMF-EV platforma leidžia našiau naudoti baterijose sukauptą energiją, toliau nuvažiuoti ir per trumpesnį laiką įkrauti elektromobilį.

Išorės dizainas – duoklė bene madingiausiam šiuo metu automobilių rinkos kėbulo tipui, miesto visureigiams. Didesnio pravažumo įspūdį palieka ir 18 arba 20 colių skersmens ratlankiai, o žemėjanti stogo linija, į kėbulą įleidžiamos rankenėlės ir plati tarpvėžė suteikia sportiškumo.

Į naująjį elektromobilį montuojami adaptyvieji žibintai, tad vairuotojui nebereikia keisti artimųjų šviesų į tolimąsias, be to, dėl jų konstrukcijos ypatumų miesto keliai apšviečiami platesniu spinduliu ir leidžia matyti daugiau.

Standartiškai naujojo modelio interjere montuojami sujungti 12,3 colio horizontalus skaitmeninis prietaisų skydelis ir centre įtaisytas 9 colių horizontalus arba 12 colių vertikalus multimedijos ekranas su „OpenR Link“ valdymo sistema.

Naujos sudėties baterijos

Priklausomai nuo pasirinkimo, „Megane E-TECH Electric“ siūlomas su 96 kW (130 AG, 250 Nm) arba 160 kW (218 AG, 300 Nm) galios varikliu. Iki 100 km/val. elektromobilis gali pagreitėti per 7,4 sek. Automobilyje gali būti montuojamos 40 arba 60 kWh talpos, naujoviškos cheminės sudėties baterijos – jose naudojama mažiau kobalto ir daugiau nikelio.

Tai leidžia užtikrinti didesnį energijos tankį baterijose – „Megane E-TECH Electric“ modelyje jis 20 kartų didesnis nei elektriniame „Renault ZOE“.

Suprasti akimirksniu

  • Variklis: elektra, 160 AG, 220 kW.
  • Pavara: automatinė, priekiniai.
  • Bagažinės talpa l – 440.
  • Ilgis/Plotis/Aukštis, mm – 4200/1768/150.
  • Įsibėgėjimas iki 100 km/val., sek. – 7,4.
  • Maksimalus greitis km/val. – 160.
  • Nuvažiuojamas atstumas viena įkrova, km – 450.
  • Baterijos panaudojama talpa (net), kWh – 60.
  • Elektros sąn. (WLTP), m/u/v, kWh/100 km – 16,1.
  • Pigiausio modelio kaina Eur – 38115 su PVM.
  • Pristatomo modelio kaina Eur – 49852 EUR su PVM

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
LEA kviečia seną katilą keisti nauju šilumos siurbliu. Pasinaudojus skiriamomis dotacijomis galima sutaupyti net iki 90 proc. šilumos siurblio kainos
Reklama
6 Juodkalnijos perlai – kurį kurortą rinksitės jūs?
Reklama
Geras regėjimas be akinių ir kontaktinių lęšių – tik 699 Eur abiems akims, operaciją atliekant Vilniaus klinikoje „Naujas regėjimas“
Reklama
Gyvenimas ant upės kranto – Nemuno vingyje iškilo 38 sklypų kvartalas „Druskininkų slėnis“