Savo balsą atiduokite TAUTOS AUTOMOBILIO rinkimų apklausoje.
Visa informacija apie konkursą.
Elektrinis „Fiat 500“ yra pirmasis automobilis savo segmente, turintis antro lygio autonominio vairavimo sistemą, leidžiančią saugiau vairuoti mieste ir už jo ribų. Priekinė kamera leidžia stebėti situaciją priešakyje, o išmani greičio palaikymo sistema (angl. Adaptive Cruise Control (iACC) automatiškai stabdo arba greitėja prisitaikydama prie kitų automobilių, dviratininkų ir pėsčiųjų.
Automobilyje integruotas ir išlaikymo eismo juostoje asistentas (angl. Lane Centering), kuris palaiko automobilio trajektoriją eismo juostos viduryje, jei ji aiškiai pažymėta. Daugiau apie „Fiat 500e“ skaitykite čia.
Automobilis išlaiko ir geriausias ankstesnių modelių savybes – lengvas ir elegantiškas dizaino linijas, primenančias pirmąjį „Fiat 500“ modelį. Automobilio vidus atspindi 1957-ųjų stilių – vairuotojus pasitinka gerai apgalvotas ir neperkrautas prietaisų skydelis bei iš perdirbto plastiko sukurta salono apdaila. Tokį automobilio dizainą jau spėjo pripažinti ir specialistai – tarptautiniuose „Red Dot Design Awards“ apdovanojimuose jis nominuotas geriausiu koncepciniu dizainu.
fiat 500e
- Maks. galia, AG;kW – 87,
- Maks. sukimo momentas, Nm – 220,
- Įsibėgėjimas iki 100 km/val., sek. – 9,
- Maksimalus greitis, km/val. – 150,
- Nuvažiuojamas atstumas viena įkrova (WLTP), km – 320,
- Baterijos panaudojama talpa (net), kWh – 37,3,
- Elektros sąn. (WLTP), m/u/v, kWh/100 km – 14,4,
- Pigiausio modelio kaina, Eur – 24 990,
- Pristatomo modelio kaina, Eur – 36 000.