Pretendentas tapti „Tautos automobiliu 2022“: „Nissan Qashqai“

Konkurse „Lietuvos metų automobilis 2022“ iš viso dalyvauja 31 automobilis. Skirtingų klasių, gamintojų ir kainuojantys labai skirtingai. Metų automobilį išrinks komisija, padedama ekspertų. O kuris iš jų taps „Tautos automobiliu“? Balsuokite apklausoje (po tekstu) ir padėkite išrinkti šio titulo laimėtoją.
Nissan Qashqai
Nissan Qashqai / Gamintojų nuotr.

Savo balsą atiduokite TAUTOS AUTOMOBILIO rinkimų apklausoje.

Visa informacija apie konkursą.

„Qashqai“ yra šios automobilių klasės pionierius. 2007 m., kai pasirodė pirmoji „Nissan Qashqai“ karta, daugelis vairuotojų net gerai nesuprato, kas tai per automobilis. Bent pusė pirmaisiais metai qashqai pirkdavo kaip visureigius, su 4x4 sistema. Tačiau ilgainiui tapo madingas krosoverio segmentas: paaukštinto priekine ašimi varomo pakankamai erdvaus ir patogaus šeimos automobilio.

Tad nieko nuostabaus, kad po „Qashqai“ atsiradimo (jau parduota 3 mln. automobilių) pasipylė visų gamintojų krosoveriai, kartais dar vadinami „miesto visureigiais“. O tai – viso labo paaukštintas hečbekas.

Trečios kartos „kiškis“ tapo dar erdvesnis, ilgesnis, aukštesnis. Jo galinės durys atsidaro gerokai plačiau (85 laipsnių kampu). Skaitmeninis skydelis, 20 colių ratai, naujas eksterjeras ir interjeras, nuo šiol jau šildomas vairas (ne tik priekinis stiklas), pasirenkamos masažinės sėdynės, vėl sugrįžusi 4x4 pavara su važiavimo režimais purvui ir sniegui – tai tik nedaugelis svarbių naujovių.

Nissan qashqai

  • Max. galia, HP;kW;rpm – 158;116;5500,
  • Pavara – automatinė Xtronic, priekiniai varantieji,
  • 0-100 km/h, sek. – 9,2,
  • Max. greitis km/val. – 199,
  • Degalų suvartojimas (EU), u/e/a, l/100 km – 6,5,
  • Bazinio modelio kaina EUR – 23350,
  • Konkurse dalyvaujančio modelio kaina – 37 060.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis