Švelni žiema ir geriau prižiūrimi keliai lėmė, kad šiemet stiklai mažiau nukenčia nuo subyrėjusios kelio dangos ir akmenukų, – teigė J.Končaninas.
„Pavasarį ir vasarą sulaukiame daugiau klientų, kuriems reikia keisti sudužusius automobilio stiklus arba juos remontuoti. Matome, kad dalis žmonių neremontavo automobilio žiemą, važinėjo su įdauža arba net įskilusiu stiklu ir laukė pavasario ar vasaros. Be to, reikia pabrėžti, kad švelni žiema ir geriau prižiūrimi keliai lėmė, kad šiemet stiklai mažiau nukenčia nuo subyrėjusios kelio dangos ir akmenukų, atskriejančių iš po ratų“, – teigė bendrovės „Carglass®“ vadovas Jurijus Končaninas.
„PZU Lietuva“ Žalų departamento direktoriaus pavaduotojo Modesto Žilionio teigimu, tarp visų atvejų, kuomet reikėjo remontuoti stiklus, priekinių automobilių stiklų pažeidimai sudaro apie 85 proc. Šoniniai stiklai dažniausiai nukenčia dėl vandalizmo ir vagysčių, o galiniai – dėl nelaimingų atsitikimų.
Pasak M. Žilionio, viena iš priežasčių, dėl kurių vasarą išauga remontuojamų stiklų skaičius, yra atostogos: „Žmonės išvyksta atostogauti, kartais ir į ilgesnes keliones, todėl stengiasi nerizikuoti ir išvykti tvarkingu automobiliu. Vairuotojai supranta, kad ilgesnėje kelionėje įdauža stikle gali trūkti pačiu netinkamiausiu metu ir dėl labai įvairių priežasčių – įvažiavus į duobę, važiuojant per greitį ribojantį kalnelį ir kitais atvejais“
„PZU Lietuva“ Žalų departamento direktoriaus pavaduotojo teigimu, stiklų remonto apimtys ateityje neabejotinai augs, nes auga vairuotojų, apsidraudžiančių kasko draudimu, skaičius.