Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Pristatė ketvirtos kartos „Jeep Wrangler“, žada, kad galės pakeisti kabrioletą

„Jeep Wrangler“ yra vienas pavyzdžių, kodėl šio gamintojo pavadinimas tapo bendriniu žodžiu, reiškiančiu automobilio kėbulo tipą – džipą. Kartu su ketvirtosios kartos „Wrangler“, gamintojas verčia naują lapą, teigiama pranešime žiniasklaidai.
Ketvirtos kartos „Jeep Wrangler“, kuris galės pakeisti kabrioletą
Ketvirtos kartos „Jeep Wrangler“, kuris galės pakeisti kabrioletą / Gamintojo nuotr.

Ketvirtos kartos „Jeep Wrangler“ išlieka nesupainiojamas su niekuo kitu. Ovalo formos priekiniai žibintai bei trapecijos formos ratų arkos yra išskirtiniai „Wrangler“ bruožai.

„Wrangler“ yra rėminės konstrukcijos visureigis. Jis siūlomas trijų įrangos lygių: „Sport“, „Sahara“ ir „Rubicon“. Visi jie komponuojami su dviejų bei ketverių durų kėbulu, o „Sahara“ versija gali būti patobulinta išskirtiniu „Overland“ paketu su 18 colių skersmens aliuminio ratlankiais, kėbulo spalva nudažytomis radiatoriaus grotelėmis bei kitais aksesuarais.

Priekinis stiklas yra kiek palenktas vairuotojo link – taip pagerinama aerodinamika važiuojant užmiestyje. Bekelėje dėl specialių tvirtinimų priekinį stiklą nuleisti galima labai greitai ir lengvai. Jo rėmas dabar sujungia abu priekinius statramsčius ir išlieka vietoje net ir nulenkus stiklą.

Gamintojo nuotr./Ketvirtos kartos „Jeep Wrangler“, kuris galės pakeisti kabrioletą
Gamintojo nuotr./Ketvirtos kartos „Jeep Wrangler“, kuris galės pakeisti kabrioletą

Naujajame „Wrangler“ sumontuotos itin lengvos bei tvirtos aliuminio durys, kurias galima greitai išimti ir važiuoti be jų.

„Wrangler“ pirkėjai gali rinktis net tris stogo konfigūracijas: visiškai naujas „Sky One-Touch“ stogas gali būti atidengiamas vienu mygtuku paspaudimu, „Zipperless Premium Sunrider“ – rankomis atidengiamas minkšto audinio stogas bei „Freedom Top“, nuimamas trijų dalių kietas stogas.

Atnaujinta 4X4 sistema

„Jeep Wrangler“ yra pavyzdys to, ką pavyko pasiekti 75 metus tobulinant keturių varančių ratų sistemą. Į ketvirtosios kartos džipą montuojamos dviejų tipų „4x4“ sistemos: „Command-Trac“ yra standartinėje „Sport“ ir „Sahara“ įrangoje, o „Rock-Trac“ – „Rubicon“. Abi sistemos turi naują „Selec-Trac“ sistemą, skirtą pastoviam į priekinius ir galinius ratus perduodamo sukimo momento stebėjimui bei reguliavimui.

„Command-Trac“ sistemoje yra standartinė ir palėtinta pavara, kurios perdavimo santykis – 2,72:1. Priekinė ir galinė ašys – itin tvirtos ir patikimos, gamintos specialistų vertinamoje įmonėje „Dana“. Galinės ašies perdavimas – 3,73 su dyzeliniu varikliu ir 3,45 – su benzininiu.

Sistema veikia keturiais režimais: „2H“ (du varomi ratai), „4H Auto“ (automatinis sukimo momento paskirstymas tarp galinių ir priekinių ratų), „4H Part-Time“ (sukimo momentas skirstomas vienodai priekiniams ir galiniams ratams) bei „4L“ (keturi nuolat varomi ratai su palėtinta pavara). Perjungti sistemas iš „2H“ į „4H“ ir atvirkščiai galima važiuojant iki 72 km/val. greičiu. Palėtintos pavaros režimą „4L“ įjungti galima tik automobiliui stovint.

Naujajame „Wrangler“ yra ir „Trac-Lok“ galinio diferencialo blokavimo galimybė, suteikianti daugiau sukibimo važiuojant smėliu, žvyru, sniegu ar ledu.

Kiekvienas „Wrangler“ taip pat turi „Trail Rated“ ženklą. Jis reiškia, kad kiekvienas modelis buvo išbandytas itin sudėtingomis sąlygomis ir gali įveikti 76 cm gylio brastą, jo prošvaisa yra bent 25 cm, tempimo galia (2 durų modelio) – 1 500 kg, o 4 durų – 2 500 kg.

Tinka ekstremaliai bekelei

„Jeep Wrangler Rubicon“ modeliai yra tinkami ekstremaliai bekelei. Palėtintos pavaros perdavimo santykis užtikrina lėtą važiavimą net labai sudėtingomis sąlygomis – čia jis net 4,0:1. Priekinės ir galinės ašys – itin tvirtos „Dana 44“, o „Tru-Lok“ sistema leidžia blokuoti ir galinį, ir priekinį diferencialus bei įveikti pačias sudėtingiausias bekeles. Standartinis priekinės ir galinės ašies santykis – 3,73 modeliams su dyzeliniais varikliais ir 4,1 – su benzininiais.

Gamintojo nuotr./Ketvirtos kartos „Jeep Wrangler“, kuris galės pakeisti kabrioletą
Gamintojo nuotr./Ketvirtos kartos „Jeep Wrangler“, kuris galės pakeisti kabrioletą

Priekiniai „Wrangler“ ratai sujungti stabilizatoriumi – jis užtikrina didesnį automobilio stabilumą įvairiose situacijose ir apriboja rato eigą. Todėl patekę į situacijas, kuomet reikalinga didesnė nei standartinė rato eiga, vairuotojai elektroniniu būdu gali atjungti priekinį stabilizatorių.

Bet kurio visureigio sugebėjimus bekelėje geriausiai atspindi vienas skaičius – visų automobilio reduktorių ir pavarų dėžės perdavimo santykių sandauga, angliškai vadinama „crawl ratio“. „Jeep Wrangler Rubicon“ šis santykis su benzininiu varikliu yra net 77,2:1, o su dyzeliniu – 70,3:1. „Jeep“ čia nubrėžia naują ribą, kurią pasiekti kitiems bus labai nelengva.

Nauji varikliai

„Wrangler“ siūlomas su naujais turbokompresoriniu dyzeliniu 2,2 litro „MultiJet II“ bei benzininiu 2 l varikliais. Pastarieji poruojami kartu su 8 laipsnių automatine pavarų dėže.

Dyzelinis variklis pasiekia 200 AG ir 450 Nm. Jis atitinka aukščiausius ekologijos „Euro 6d“ standartus. Benzininis 2 l variklis pasiekia 265 AG ir 400 Nm.

Centrinėje konsolėje standartinėje visų „Wrangler“ įrangoje montuojamas 7 colių skersmens lietimui jautrus ekranas.

Po ekranu sumontuoti klimato bei garso kontrolės reguliavimo mygtukai, 12V ir USB jungtys. Papildomai galima užsakyti ir 230V jungtį bei įvairias kitas komforto sistemas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos