Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Pristatytas atnaujintas „Peugeot 508“

„Peugeot“ pristatė naują vidurinės klasės modelį „Peugeot 508“ , kuris yra tvirtesnio dizaino ir atspindi „Peugeot“ ambicijas šiame segmente. Naujasis modelis aprūpintas šiuolaikine įranga, pvz., jutikliniu ekranu, atbulinio vaizdo kamera ir tamsaus kampo įspėjamąja sistema. Taip pat naujasis 508-asis modelis turi ekonomiškus ir galingus „Euro 6“ standarto jėgos šaltinius, pavyzdžiui, 2 litrų, 150 AG „BlueHDi“ dyzelinį variklį, kurio vidutinės degalų sąnaudos – tik 4,3 l 100/km, o CO2 tarša – vos 105 g kilometrui, kas yra geriausias rodiklis šiame segmente esant tokiam galingumui.
Atnaujintas „Peugeot 508“
Atnaujintas „Peugeot 508“ / Gamintojo nuotr.

„Peugeot 508“ debiutavo 2011 metų pradžioje ir užsitikrino sėkmingą poziciją D segmente. Pradžioje buvo galima įsigyti sedaną ir tūrinį universalą, vėliau – „HYbrid4“ (dyzelinis hibridas) su keturiais varomaisiais ratais ir technologija „Peugeot 508 RXH“, dėl kurių automobilių rinkoje atsirado nepakartojamas segmentas.

Naujasis 508-asis modelis – tai prekės ženklo ambicija, kuri gerina „Peugeot“ poziciją rinkoje ir siūlo dar aukštesnį kokybės lygį. „Peugeot“ dizaineriai naujajame modelyje naudoja naujoviškas technologijas ir suteikia išvaizdai stipresnį, savotiškesnį charakterį. Pagrindinis naujojo dizaino akcentas – vertikalios grotelės, kurias pirmą kartą puošia liūto logotipas. Tai užuomina ir į „Peugeot“ ateities modelių stilių.

Gamintojo nuotr./Atnaujintas „Peugeot 508“
Gamintojo nuotr./Atnaujintas „Peugeot 508“

508-ojo modelio priekinę dalį apibūdina ir „full-LED“ priekiniai žibintai, kurie leidžia LED technologiją naudoti dieniniuose, posūkių ir rūko žibintuose. Variklio danga sukurta horizontalesnė ir užtikrina geresnį balansą tarp priekinės ir galinės dalies. Sedano galinę dalį puošia trys nagai, modeliui suteikiantys daugiau jėgos ir charakterio savybių.

Naujojo „Peugeot 508“ salonas yra aukščiausio lygio, naudojamos medžiagos labai kokybiškos, o apdaila – šiuolaikiška ir rafinuota. Valdymo bloke esantis 7 colių jutiklinis ekranas užtikrina intuityvų daugumos automobilio funkcijų valdymą. Dėl to centriniame pulte yra mažiau mygtukų ir įrengta užrakinamoji daiktadėžė. Priešais vairuotoją esantis idealus rodmenų blokas suteikia galimybę nepakeliant žvilgsnio matyti daugumą automobilio įrenginių, šią funkciją palaiko ir spalvotas „Head-Up“ ekranas su važiavimo greičio ir navigacijos informacija. Modelio įrangos sąraše yra dar ir atidarymo ir paleidimo be rakto sistema, elektrinis stovėjimo stabdys, automatinė apsauga nuo priekinių žibintų sukeliamo akinimo, keturių zonų automatinis klimato kontrolės įrenginys, JBL „Hi-Fi“ stereoįranga ir kt. Papildomai siūlomas mobilusis internetas, pasiekiamas per naujos kartos „Peugeot Connect Apps“. Programos lengvai prieinamos, jų naudojimas labai nesudėtingas. Vairuotojas turi galimybę realiu laiku naudoti kasdienę praktinę informaciją: artimiausios nemokamos parkavimo vietos, degalų kainos artimiausiose degalinėse, eismo informacija, turizmo informacija iš „Michelin Guide“ arba „TripAdvisor“ ir kontaktai.

Gamintojo nuotr./Atnaujintas „Peugeot 508“
Gamintojo nuotr./Atnaujintas „Peugeot 508“

Naujausias iš jėgos šaltinių yra „Euro 6“ standarto benzininis variklis. 1,6 THP 165 „Stop&Start“ yra tiek su šešių pavarų rankine pavarų dėže, tiek su nauja EAT6 šešių pavarų automatine pavarų dėže. Šie varikliai išmeta mažiau CO2: 129 g/km (6 pavarų rankinė dėžė) vietoje ankstesnių 144 g/km. Taip pat galima rinktis naująjį dyzelinį 2 litrų, 180 AG EAT6 „BlueHDi“ variklį su šešių pavarų automatine pavarų dėže – jo CO2 išlakų kiekis yra tik 111 g/km, o tai irgi vienas iš geriausių rezultatų segmente.

„Peugeot 508 RXH“ versijoje siūloma „Hybrid4“ technologija ir toliau yra nepakartojama ir kartu itin sėkminga visame pasaulyje. Šiuo metu ji pakilusi į antrą poziciją Europos hibridų segmente (3008, 508 ir RXH modeliai). „Hybrid4“ yra kombinuotas su 163 arklio galių 2 litrų „HDi“ dyzeliniu varikliu ir 37 AG elektriniu varikliu, abu varikliai traukia atitinkamai priekinę ir galinę ašį, veikia kartu arba atskirai. Vairuotojas gali rinktis iš keturių važiavimo režimų (ZEV, 4WD, „Sport“ ir „Auto“), kad geriausiai prisitaikytų prie važiavimo sąlygų. Variklio CO2 tarša yra tik 85 g/km, o vidurinės degalų sąnaudos – tik 3,3 l/100 km.

Naujasis „Peugeot 508“ gaminamas Prancūzijoje „Renne“ gamykloje. Baltijos šalyse naujuoju modeliu bus pradėta prekiauti 2014 metų spalio mėnesį.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?