Frankfurte „Bentley“ pristatė platų automobilių asortimentą, tačiau niekas nesulaukė tiek dėmesio, kiek naujasis kompanijos kūrinys – „Bentayga“.
Nesuklysime pasakę, kad tai pats prabangiausias, pats galingiausias ir pats greičiausias SUV kategorijos automobilis apskritai visoje automobilių istorijoje. „Bentayga“ modelį gamintojas aprūpino visiškai nauju dviejų turbinų, šešių litrų darbo tūrio, W12 formos variklius.
Agregatas išvysto 600 arklio galių ir 900 niutonmetrų sukimo momentą. Šie įspūdingi skaičiai SUV kategorijos kategorijos automobiliui iki 100 km/val. greičio leidžia įsibėgėti per fantastiškai trumpą laiką – vos 4,1 sek.
Dar įspūdingesnis maksimalus greitis, kuris siekia 301 km/val. Ir visa tai standartiniame, gamintojo sukonstruotame SUV automobilyje. Šis modelis įsibėgėjimo parametrais lenkia netgi „Porsche Cayenne Turbo S“.
Taigi, „Bentley Bentayga“ pirkėjai galės važiuoti ne tik labai greitai, bet ir itin prabangiai, nes gamintojas šiam modelyje išlaikė aukštus komforto kokybės standartus. Automobilio salonas tiesiog spinduliuoja prabanga – visur suderinta oda, medis, metalas.
Atskirai vardyti automobilyje esančias sistemas beprasmiška, mat jame yra viskas, ką turi turėti „Bentley“. Tiesa, „Bentayga“, lyginant su kitais gamintojo modeliais, turės pranašumą bekelėje. Britai tvirtina, kad automobilis puikiai važiuoja ne tik įprastais keliais, bet ir yra patikimas ten, kur pravažiuoti sunkiau.
Tik neaišku, ar nors vienas „Bentayga“ pirkėjas kada nors šiuo automobiliu nuvažiuos nuo asfalto vien tam, kad išbandytų daugiau kaip 200 tūkstančių eurų kainuojantį automobilį bekelėje.
„Bentayga“ Frankfurto automobilių parodoje užgožė ne tik kitus SUV automobilius, bet ir „Bentley“ stende eksponuojamus „GT3 Racer“, „Continental GT, „Mulsanne Speed“ bei visą kolekciją „Bentley“ vardo aksesuarų.
Pirmieji „Bentayga“ modeliai pirkėjus pasieks kitų metų pradžioje.