„Visa i30 gama Europoje atskleidžia „Hyundai“ prekės ženklo esmę. „i30 Fastback” yra naujausias šios šeimos narys. Jis segmente išsiskiria visiškai unikaliu požiūriu. Išbaigtas šio modelio dizainas savyje talpina mūsų filosofijos esmę - „premium“ išvaizda yra prieinama kiekvienam. „i30 Fastback” yra pirmasis elegantiškas penkiaduris kupė modelis kompaktinių automobilių segmente. Tai įrodo mūsų įsipareigojimus klientų lūkesčiams ir inovacijų siekimui”, - pasakojo „Hyundai Motor Europe“ vykdantysis direktorius Thomas A. Schmidas.
Ilgesnis ir žemesnis
Galima rinktis iš 12 kėbulo spalvų. Trys perlamutriniai pasirinkimai: „Stargazing Blue“ mėlyna, „Micron Grey“ pilka ir „Phantom Black“ juoda. Septyni „Metallic“ spalvos pasirinkimai: „Clean Slate Blue“ mėlyna, „Intense Copper“ auksinė, „Moon Rock“ pilka, „Fiery Red“ raudona, „Platinum Silver“ sidabrinė, „Ara Blue“ mėlyna ir „White Sand“ rusva. Taip pat dvi įprastos spalvos: „Engine Red“ raudona ir „Polar White“ balta. Interjere pirkėjai galės rinktis tris spalvas: „Oceanids black“ juodą, „Slate Grey“ pilką arba naują ir unikalią „Merlot red“ raudoną.
Visi „Hyundai i30” serijos automobiliai yra bandomi ir tobulinami „Hyundai Motor“ Europos bandymų centre, įsikūrusiame žymiajame Niurburgo žiede.
„i30 Fastback” stipriai išsiskiria iš kitų i30 serijos automobilių. Lyginant su kitais penkiaduriais modeliais, „i30 Fastback” pakaba yra 5 milimetrais žemesnė ir 15 proc. standesnė.
Dėka žemesnės stogo linijos ir pakabos, „i30 Fastback” aukštis yra 1 425 mm. Modelis 30 mm žemesnis nei kiti penkiaduriai šios serijos automobiliai. Automobilio ilgis siekia 4 455 mm ir yra 115 mm ilgesnis nei kiti penkiaduriai modeliai.
Didelis standartinis saugumo sistemų paketas
Standartinėje įrangoje jau yra autonominė avarinio stabdymo, vairuotojo dėmesingumą stebinti, eismo juostų laikymosi sistema ir ilgųjų šviesų asistentas.
Kartu su jutikliais sumontuota automatinio stabdymo sistema (angl. Autonomous Emergency Braking (AEB)) i30 modelyje veikia trimis lygiais. Pirmiausiai ji garsiniu ir vaizdiniu signalu perspėja vairuotoją. Vėliau stabdo pagal pavojaus lygį ir taiko maksimalią stabdymo jėgą, siekiant išvengti susidūrimo ir arba sumažinant žalą, jei jis neišvengiamas. Papildoma pėsčiųjų stebėjimo sistema naudojasi priekyje esančiu radaru ir išvengia arba sušvelnina susidūrimą su pėsčiuoju.
Vairuotojo dėmesingumo stebėjimo sistema (angl. Driver Attention Alert (DAA)) stebi vairavimo stilių, atpažįsta nedėmesingą vairavimą ar sulėtėjusią reakciją ir apsaugo nuo potencialių nelaimingų atsitikimų.
Pažangi greičio palaikymo sistema (angl. Advanced Smart Cruise Control (ASCC)) iki 180 km/val. palaiko pastovų greitį ir atstumą iki priekyje esančios transporto priemonės. Kai eismas sustoja, sistema sustabdo automobilį ir automatiškai įsibėgėja iki pasirinkto greičio, kai kelias atsilaisvina.
Aklosios zonos stebėjimo sistema (angl. Blind Spot Detector (BSD)) stebi galinius automobilio kampus. Jei aptinka kitą eismo dalyvį, apie tai praneša šoniniuose veidrodėliuose.
Artėjančios kliūties perspėjimo sistema (angl. Rear-Cross Traffic Alert (RCTA)) sumažina susidūrimo tikimybę siauruose ir prasto matomumo ruožuose, kai važiuojama atbulomis. Ji ekrane ir garsu perspėja apie artėjančias transporto priemones.
Juostų laikymosi asistentas (angl. Lane Keeping Assist System (LKAS)) virš 60 km/val. perspėja apie nesaugų manevravimą. Sistema garsiniu signalu ir vaizdu perspėja prieš automatiškai pasukant automobilį į saugią trajektoriją.
Perspėjimo apie ribojamą greitį funkcija (angl. Speed Limit Information Function (SLIF) atpažįsta greičio ribojimo ženklus ir perspėja apie tai prieš vairuotoją esančiame ir pagrindiniame ekrane.
Tolimųjų šviesų asistentas (angl. High Beam Assist (HBA) nakties metu atpažįsta iš priekio atvažiuojančius ir ta pačia juosta judančius automobilius ir automatiškai perjungia tolimąsias šviesas į artimąsias. Taip nėra akinami kiti eismo dalyviai. Jei aplink nėra kitų automobilių, sistema vėl įjungia tolimąsias šviesas ir taip užtikrina maksimalų matomumą.
Išmanumas
Klientams „i30 Fastback” pasiūlo erdvų ir elegantišką interjerą su horizontaliu išdėstymu ir lengvu 8 colių liečiamu ekranu su informacine sistema. Naujos kartos navigacijos sistema turi tokias paslaugas kaip „Apple CarPlay“, „Android Auto“ ir LIVE. Taip pat galimas bevielis įkrovimas išmaniesiems telefonams, palaikantiems „Qi“ standartą.
Pirkėjai gali rinktis skirtingas garso sistemas. Standartinė sistema yra su nespalvotu penkių colių ekranu, radiju ir „Bluetooth“ jungtimi. Antroji yra su liečiamu penkių colių spalvotu ekranu ir integruota galinio vaizdo kamera.
Taupios jėgainės
„i30 Fastback” variklių gama sudaryta iš sumažintų efektyvių ir dinamiškų benzininių variklių su turbinomis. Jie pirmąkart buvo pristatyti kartu su naująja i30 serija.
Pirkėjai gali rinktis tarp 4 cilindrų turbobenzininio 1,4 litro T-GDI, kuris išvysto 140 AG, ir naujo 3 cilindrų 1 litro T-GDI, išvystančio 120 AG galią (deklaruojamos mišrios „i30 Fastback” degalų sąnaudos: 5,5-5 l/100km, apytikslės CO2 emisijos 125– 115 g/km). 1,4 litro T-GDI variklis komplektuojamas kartu su šešių laipsnių mechanine arba septynių laipsnių automatine dvigubos sankabos pavarų dėže. Pastaroji gali veikti automatiniu arba rankiniu režimu. 1 litro T-GDI variklis siūlomas kartu su šešių laipsnių mechanine pavarų dėže.
Visi varikliai standartinėje įrangoje turi automatinio variklio išjungimo ir įjungimo sistemą, sukurtą efektyviam važiavimui mieste. „i30 Fastback” jėgainių pasiūlą papildys naujai sukurtas, efektyvus 1,6 litro keturių cilindrų turbodyzelinis variklis. Jis bus dviejų galingumų: 110 ir 136 AG. Abu varikliai bus komplektuojami su šešių laipsnių mechanine arba septynių laipsnių automatine dvigubos sankabos pavarų dėže.