Minimalistinis išgrynintas dizainas yra šiuolaikinio „Range Rover“ DNR. Jis išsyk atpažįstamas dėl išskirtinio grotelių tinklelio, itin plonų „Pixel LED“ technologijos priekinių žibintų ir tamsių kėbulo elementų. Šiuolaikiško dizaino filosofija pritaikyta ir salone: modernistinį paprastumą įkūnija elegantiškas plaukiojantis 11,4 colio lenktas ekranas su pažangiausia „Pivi Pro“ informacijos ir pramogų sistemos sąsaja.
Galima rinktis iš „Velar S“, „Dynamic SE“, „Dynamic HSE“ ir „Autobiography“ įrangos modelių. Abi „Dynamic“ versijos su poliruoto vario detalėmis suteikia įvaizdžiui papildomo žavesio, o „Autobiography“ versija su poliruoto vario dangos variklio dangčiu ir užrašais ant bagažinės bei 22 colių tamsiai pilkais, blizgančiais lengvojo lydinio ratlankiais su kontrastingais deimantinės apdailos elementais sustiprina markės DNR.
„Autobiography“ versijos salone naudojama itin maloni liesti „Windsor Leather“ zomšinė oda, „Shadow Grey Ash“ medienos plokštės, montuojamos šildomos ir vėsinamos masažinės priekinės sėdynės ir pažangi „MeridianTM 3D“ erdvinio garso sistema.
Naujausia evoliucija
Visos transporto priemonės funkcijos valdomos per jutiklinio ekrano sąsają. Dėl naujos meniu struktūros ir intuityvios vertikalios šoninės ekrano juostos dažnai koreguojamos parinktys visada lengvai pasiekiamos.
Pažangus ryšys užtikrina lengvą išmaniųjų telefonų susiejimą – įskaitant belaidį „Apple CarPlay“ funkcionalumą, o belaidė „Android Auto“ sąsaja taip pat yra standartinėje įrangoje. Taip pat įrengtas belaidis įrenginių įkroviklis. Naujausios evoliucijos „Pivi Pro“ sistema yra nuolat prijungta prie interneto ryšio, o „Software Over The Air“ technologija leidžia visus programinės įrangos atnaujinimus atsisiųsti belaidžiu būdu – nereikia keliauti į aptarnavimo centrus.
Pasirinkus mobiliojo ryšio duomenų planą automobilyje nuolat veikia „Wi-Fi“ ryšys, tad keleiviai visuomet gali prijungti įrenginius prie interneto. „Pivi Pro“ naudoja dvi integruotas eSIM korteles ir debesies pagrindu veikiančią duomenų architektūrą, kuri suteikia visišką prieigą prie daugybės programėlių, integruotų į pačią informacijos ir pramogų sistemą. Jos apima tiek „Alexa“, tiek „Spotify“, ir visas jas galima pasiekti be išmaniojo telefono ryšio.
Galima rinktis įvairias galingas „Meridian“ garso sistemas, įskaitant „Meridian 3D Surround Sound System“: „Velar Autobiography“ versijoje ji ypač tiksliai atkuria muziką, nes čia įrengta iki 17 garsiakalbių ir 750 W galios stiprintuvas.
Dar gilesnį rafinuotumo pojūtį „Velar“ modelyje sukuria aktyvioji kelio triukšmo slopinimo sistema, kurią sudaro pažangūs jutikliai ir garsiakalbiai. Papildomai pasirenkama sistema naudoja kiekvienoje rato arkoje esančius akselerometrus. Jie nustato vibracijas, kurias žmogus atpažįsta kaip kelio triukšmą. Tada pažangi sistema apskaičiuoja priešingą garso signalą, perduodamą per „Meridian“ garsiakalbius, kad sumažintų decibelų lygį automobilio viduje.
Kruopščiai optimizuota
„Velar“ sėdynių dizainas paryškina prabangų, meistriškai įrengtą saloną. Priekinės sėdynės gali būti reguliuojamos iki 20 krypčių, jos turi šildymo, vėsinimo ir masažo funkcijas. Sėdynių svoris kruopščiai optimizuotas. Jos suprojektuotos taip, kad prireikus būtų galima atlaisvinti erdvę ir lengviau įlipti į automobilį. Dėl šildomų galinių sėdynių su elektra valdomomis nulenkiamomis nugarėlėmis visi „Range Rover“ keleiviai gali patirti vienodą komfortą.
Keturių zonų klimato kontrolės sistema leidžia individualiai pasirinkti temperatūrą, o naujausia oro valymo technologija didina keleivių gerovę ir apsaugo nuo kenksmingų medžiagų.
Nuo pat debiuto 2018 m. „Velar“ modelį galima įsigyti be odinių apmušalų. Šiame variante derinama Danijos tekstilės ekspertų „Kvadrat“ vilna su „Ultrafabrics“ poliuretano intarpais ir naujo dizaino deimanto formos perforuotomis detalėmis. „Kvadrat“ vilnos audiniai yra 58 proc. lengvesni nei oda, jais aptrauktos sėdynės moderniai atrodo ir yra malonios liesti.
Važiavimo komfortas
Įprastą „Range Rover“ važiavimo komfortą ir rafinuotumą naujajame „Velar“ suteikia pažangių važiuoklės sistemų rinkinys. Pasirenkama elektroninė pneumatinė pakaba užtikrina neprilygstamą važiavimo komfortą bet kokiomis sąlygomis – pavyzdžiui, bekelėje, kur automobilio prošvaisą galima padidinti iki 251 mm.
Kad būtų lengviau įlipti ir išlipti, „Elegant Arrival“ funkcija leidžia automatiškai sumažinti „Velar“ kėbulo aukštį 40 mm. Be to, automobilį galima maksimaliai nuleisti iki 1 638 mm jo aukščio, kad būtų patogu važiuoti požeminiuose garažuose ar panašiose erdvėse. Dar viena funkcija padidina degalų ekonomiją riedant didesniu nei 105 km/val. greičiu: pažeminus automobilį, kartu sumažėja jo aerodinaminis pasipriešinimas.
Elektroninė pneumatinė pakaba savaime išlygina labiau pakrautą ar daugiau keleivių vežantį automobilį ir išlaiko optimalų važiavimo aukštį. Ji padeda prikabinti priekabą, pakrauti ar iškrauti daiktus iš bagažinės, nes bagažo skyriuje esantys valdikliai gali pakelti arba nuleisti pakabą 50 mm.
Įspūdingos pakabos galimybės leidžia lengvai sklęsti per nelygumus, nes pažangi važiuoklės sistema „Adaptive Dynamics“ nuolat keičia kiekvieno rato amortizavimo jėgas. Tai daroma kompiuteriui stebint ratų judesius 500 kartų per sekundę, o kėbulo – 100 kartų per sekundę. Ši sistema yra standartinė visų modelių įranga.
Našios jėgos pavaros
Plati „Velar“ jėgos pavarų pasiūla leidžia išsirinkti kiekvieno vairuotojo poreikiams tinkamą automobilį. Šis asortimentas apima ir degalus taupantį P400e iš tinklo įkraunamą hibridinį modelį, kuris gali nuvažiuoti iki 64 kilometrų naudodamas tik elektros energiją. Ilgesnėse kelionėse benzininio variklio ir elektros pavaros derinys suteikia galimybę be sustojimo įveikti 684 kilometrus.
Šio hibrido sistemos galia – 404 AG. Ją ir 640 Nm sukimo momentą užtikrina 2 litrų darbinio tūrio 300 AG keturių cilindrų „Ingenium“ šeimos benzininė jėgainė ir 105 kW galios elektros motoras. Tokios versijos „Velar“ nuo 0 iki 100 km/val. gali pagreitėti per vos 5,4 sek., o maksimalus greitis siekia 209 km/val. Vien elektros režimu galima važiuoti iki 140 km/val. greičiu.
Taip pat galima rinktis „Ingenium“ benzininius ir dyzelinius variklius su dalinio hibrido sistema (angl. Mild Hybrid Electric Vehicle, MHEV) – ji padidina degalų naudojimo efektyvumą ir našumą.
Automobilyje montuojama išmanioji visų varančiųjų ratų sistema užtikrina optimalų, važiavimo sąlygas atitinkantį sukimo momento paskirstymą, nesvarbu, ar vairuojate dinamiškai, ar švelniai, ar ant slidžios dangos. Priklausomai nuo sąlygų, paskirstymo elektronika vos per 165 milisekundes gali visiškai galine ašimi varomą naująjį „Velar“ paversti tikru visureigiu su pilnaverte visų varomųjų ratų sistema, o sukimo momento perdavimas priekinei ašiai gali užtrukti vos 100 milisekundžių.
Per „Pivi Pro“ sąsają valdoma „Terrain Response 2“ važiavimo režimų sistema leidžia vairuotojui pačiam reguliuoti automobilio parinktis, kad jos geriausiai atitiktų vairavimo situaciją. Galima rinktis ekologišką „Eco“, komfortišką „Comfort“, slidaus paviršiaus „Grass-Gravel-Snow“, klampaus paviršiaus „Mud-Ruts“, smėlio „Sand“, dinamiško „Dynamic“ ir automatinio „Automatic“ važiavimo režimus.
Kiekvienas iš jų keičia variklio, transmisijos, visų varančiųjų ratų sistemos, pakabos ir stabilumo kontrolės sistemų parinktis, kad būtų užtikrintas optimalus sukibimas ir ramus važiavimas.