Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Pristatytas sportiškasis „Harley-Davidson Street Rod“ motociklas

Naujasis 2017 metų „Harley-Davidson Street Rod“ motociklas sukurtas taip, kad keltų praeivių antakius ir pranoktų visus lūkesčius. Užaugęs ant „Street“ serijos platformos, jis sutvertas karaliauti mieste ir stebinti už jo ribų, rašoma gamintojo pranešime spaudai.
„Harley-Davidson Street Rod 2017“
„Harley-Davidson Street Rod 2017“ / „Harley-Davidson“ nuotr.

Modelyje sumontuotas patobulintas „High Output Revolution 750” variklis išvysto didesnį sukimo momentą viduriniame sūkių diapazone, o viršutiniame sūkių diapazone – didesnę galią. Variklis taip pat generuoja daugiau apsisukimų per minutę. Šios charakteristikos puikiai dera su aštresnių formų geometrija ir agresyvia sėdėsena. Kartu patobulinta važiuoklė, ratai ir stabdžiai.

„Street Rod“ modelio linijos būdingos tik jam. Motociklo grubi išvaizda persunkta „Harley-Davidson Dark Custom“ dizaino filosofija ir užuominomis apie „flat-track“ stiliaus lenktynes. Į priekį palinkusi išvaizda praneša apie pasirengimą bet kokiems iššūkiams.

„Street Rod“ galima rinktis iš trijų spalvų: „Vivid Black“ juodos, „Charcoal Denim“ pilkos, „Olive Gold“ auksinės.

„Harley-Davidson“ nuotr./„Harley-Davidson Street Rod 2017“
„Harley-Davidson“ nuotr./„Harley-Davidson Street Rod 2017“

„Naujasis „Street Rod“ motociklo „High Output Revolution X 750” variklis turi stipresnius kumštelius, didesnius įsiurbimo vožtuvus, pasižymi aukštesniu suspaudimo laipsniu ir didesniais sūkiais. Jis tikrai patraukia dėmesį. Dėl to norėjome sukurti atitinkamą pakabą, kuri būtų aštri ir agresyvi.

Būtent tokia, kokios reikia miesto dinamikai ir posūkių šlifavimui už jo ribų. Sėdynės pozicija, į galą orientuotos pakojos ir plačios rankenos motociklininkui suteikia maksimalią kontrolę. „Street Rod“ atrodo lygiai taip pat gerai kaip pirmuose mūsų brėžiniuose. Tai tikrai gerai nuteikia!”, – džiaugiasi vyriausias „Harley-Davidson“ inžinierius Mathew Weberis.

Daugiau sukimo momento bei galios ir papildomi 1000 sūkių per minutę

„Street Rod“ skysčiu aušinamas 8 vožtuvų OHC tipo „V-Twin“ variklis su 60 laipsnių kampu tarp cilindrų išvysto 20 proc. daugiau AG ir 8 proc. didesnį sukimo momentą nei „Street 750” modelis. Galios maksimumas prasideda nuo 8 750, o didžiausias sukimo momentas pasiekiamas ties 4 000 sūkių per minutę. Pastarasis išlaikomas iki 5 000 sūkių per minutę, o motociklininkas šią galią gali išnaudoti ir pajausti tikrose gyvenimo situacijose.

Variklyje sumontuotas didesnis oro kolektorius ir naujas dvigubas 42 mm skersmens akseleratoriaus sklendės blokas, naujos 4 vožtuvų cilindrų galvutės, alkūninis velenas ir didesnės apimties išmetimo vamzdis. Visa tai sukurta siekiant didesnio oro srauto ir efektyvumo. Kompresijos santykis pakilo nuo 11.0:1 iki 12.0:1, o maksimali sūkių riba nuo 8 000 iki 9 000 sūkių per minutę.

„Harley-Davidson“ nuotr./„Harley-Davidson Street Rod 2017“
„Harley-Davidson“ nuotr./„Harley-Davidson Street Rod 2017“

Aštresnė geometrija, nauja pakaba ir stabdžiai sukurti tikslesniam vairavimui

„Street Rod“ pakaba sukurta taip, kad derėtų su padidėjusia variklio galia. Priekyje sumontuotos tvirtos 43 mm USD tipo šakės, kurias laiko lengvi aliumininiai tvirtinimai. Dėl greitesnės reakcijos šakės pasvirimo kampas sumažėjo nuo 32 iki 27 laipsnių.

Nauji galiniai amortizatoriai turi išorinius hidraulinius rezervuarus, todėl jų eiga padidėjo 31 proc. ir dabar siekia 117 mm. Galinės šakės taip pat šiek tiek ilgesnės, kad būtų sumontuoti didesni amortizatoriai.

Naujos formos sėdynė sukurta taip, kad tvirtai laikytų motociklininką. Jos aukštis pakeltas iki 765 mm užtikrina geresnį matomumą į priekį. „Street Rod“ sumontuotos į galą orientuotos aliumininės pakojos su kaltinėmis stabdžių ir pavarų svirtimis. Jos suteikia geresnę motociklo kontrolę ir komfortą sustojus. Dinamiškesniam važiavimui pasiekti pasvirimo kampas nuo 28,5 laipsnių buvo padidintas iki 37,3 dešinėje ir 40,2 laipsnių kairėje pusėje.

„Harley-Davidson“ nuotr./„Harley-Davidson Street Rod 2017“
„Harley-Davidson“ nuotr./„Harley-Davidson Street Rod 2017“

Plokščios rankenos leidžia išlaikyti agresyvią sėdėseną. Nauji ant rankenų montuojami veidrodėliai gali būtų virš arba po jomis. Taip pat patentuotas naujas dizainas, kuris leidžia užlenkti veidrodėlius ir nekliudyti motociklininko rankoms.

Ant „Street Rod“ sumontuoti išskirtiniai 17 colių „Open Spoke Black Cast“ aliumininiai ratai apauti naujomis „Michelin Scorcher 21” radialinėmis padangomis. Dvigubos dviejų cilindrų stabdžių apkabos ir 300 mm skersmens priekiniai stabdžių diskai su ABS sistema užtikrina stiprų ir kontroliuojamą stabdymą. Standartinėje įrangoje jau yra „Harley-Davidson Smart Security System“ apsaugos sistema.

„Harley-Davidson“ nuotr./„Harley-Davidson Street Rod 2017“
„Harley-Davidson“ nuotr./„Harley-Davidson Street Rod 2017“

Išskirtinė „Dark Custom“ išvaizda

Patobulintą „Street Rod“ variklį ir pagerėjusias valdymo savybes supa laisva „Harley-Davidson Dark Custom“ stiliaus dozė. Storas juodas šakes dengia naujas vėjo aptakas, kurio spalva derinama prie viso motociklo. Toks duetas modelio priekiui prideda masės. Galinį sparną puošia perforuotas purvasaugis, kuris suteikia lengvumo. Galiniams žibintams ir posūkiams ryškumo suteikia LED lemputės.

Pakilęs profilis ir 17 colių ratai suteikia „Street Rod“ atletišką siluetą, o naujas išgaubtas oro filtro dangtelis ir griausmingesnis išmetimo garsas sutelkia dėmesį ties solidžiu variklio dizainu.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos