W.Schaeferis teigia skaičiuojantis visas eksploatacijos sąnaudas – pradedant pradine pirkimo kaina, išlaidas degalams, eksploatacijai, bei nuvertėjimą.
„Continental AG“ yra vienas didžiausių automobilių dalių tiekėjų visame pasaulyje – kai kuriose transporto priemonėse keliolika ar net keliasdešimt procentų naudotų detalių yra gaminta „Continental“.
„Didelė baterijų kaina, mažas nuvažiuojamas atstumas ir ilgas krovimo laikas reiškia, kad iki 2025-ųjų elektra varomos transporto priemonės nebus ekonomiškai naudingesnės nei turinčios vidaus degimo variklius“, – telefonu „Bloomberg“ žurnalistui sakė W.Schaeferis.
Automobilių gamintojai pastaraisiais metais investuoja milijardus dolerių į elektrinių jėgainių tobulinimą ir gamybą, tačiau šios technologijos, pagal „Continental“ apskaičiavimus, atsipirks dar negreit.
Didžiausia elektromobilių problema – mažas nuvažiuojamas atstumas. Kol kas pats efektyviausias būdas priversti elektromobilį važiuoti toliau yra įmontuoti į jį didesnę bateriją. O tai turi didžiulę įtaką kainai, transporto priemonės svoriui ir krovimo trukmei.
Pirmąjį 2017-ųjų ketvirtį Europoje buvo parduota 1,9 mln. asmeninės paskirties automobilių, iš jų 235 tūkst. varomi alternatyviais degalais (hibridiniai modeliai ir elektromobiliai).
W.Schaeferis teigė, kad „Continental“ jau turi paruošusi elektrinio variklio sistemą su būtiniausiais komponentais, kurią pardavinės už 3 000 eurų, o analogišką vidaus degimo variklio sistemą įmonė parduoda vos už 750 eurų. Pasak įmonės atstovo, pirmieji elektriniai modeliai su „Continental“ jėgainėmis pasirodys 2019–2020 metais.